موضوعات داغ

پژو 207i هاچ بک با سقف شیشه ای؛ وقتی سقف ها همگی شیشه ای می شوند! + فیلم معرفی

عکس مطلب اول
یکی دیگر از خودروهای مورد توجه غرفه‌ی ایران خودرو در سومین نمایشگاه خودروی تهران پژو 207i جدید با سقف شیشه ای است. ایران خودرو امسال رویکرد خود را به سمت افزایش آپشن ها تغییر داده و دو مدل از محصولات خود یعنی 207i و 207i صندوقدار را با سقف شیشه ای در نمایشگاه تهران رونمایی کرده است. فروش این مدل ها به زودی آغاز خواهد شد اما فعلا قیمت آنها مشخص نیست.
پژو 207i رونمایی شده در نمایشگاه تهران به جز سقف شیشه ای تغییر دیگری ندارد و البته خوشبختانه هنوز روی آن رینگ اسپرت به چشم می خورد چون مدتی است که مدل های عادی 207i با رینگ فولادی و قالپاق دیده می شوند که خیلی جالب نیست.

توضیحات

توضیحات

پژو 207i از همان موتور TU5 بهره می گیرد که پیش از این روی پژو 206 تیپ 5 و 207 های قدیمی مورد استفاده قرار گرفته است. این موتور چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپه بوده که با حجم دقیق ۱۵۸۷ سی سی توانایی تولید نیروی 110 اسب بخار در دور موتور ۵۸۰۰ RPM را داشته و حداکثر گشتاور تولیدی آن نیز که از دور موتور ۴۰۰۰ RPM در اختیار راننده قرار می گیرد، برابر با ۱۴۲ نیوتون متر است. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی و یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلویی منتقل می ‌شود.

توضیحات

توضیحات

پژو 207i جدید ایران خودرو از نظر آپشن نیز نسبت به خودروهای هم رده مانند رنو ساندرو و یا ام وی ام 315 برتری دارد و از جمله امکانات رفاهی و آپشن های آن می توان به مواردی از قبیل 2 کیسه هوای سرنشین و راننده، قفل مركزی با سوییچ كنترل از راه دور رادیویی، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، كمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، نمایشگر لمسی 7 اینچی با قابلیت پخش دی وی دی، سیستم رهیاب GPS و نمایش تصویر دوربین دید عقب، سنسور فاصله سنج عقب، کروز کنترل و آینه های برقی جانبی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیك HVAC، سیستم تنظیم سرعت برف پاک‌كن با سرعت خودرو، دماسنج محیط خارج، پشت سری صندلی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه و چراغ همراهی تا درب منزل در محیط های تاریك اشاره کرد.

توضیحات

توضیحات

حالا نصب سقف شیشه ای روی این خودرو را هم باید به موارد بالا افزود و این قطعا موقعیت پژو 207i را در مقایسه با رقبای چینی بهبود می بخشد. البته این سقف چینی از نوع مونروف بوده و قابلیت باز شدن ندارد اما یک کاور روی آن را می پوشاند که از داخل خودرو به صورت دستی می توان آن را باز و بسته کرد. بد نبود اگر این کاور حداقل به صورت برقی طراحی می شد. نصب شیشه روی سقف خودرو سوالاتی را در خصوص ایمنی پژو 207i در هنگام چپ کردن در ذهن خریدار ایجاد می کند اما ایران خودرو اعلام کرده که تمامی تست های ایمنی روی این خودرو انجام شده اند و نگرانی از بابت ایمنی وجود ندارد.
در انتها گالری تصاویر و ویدیو معرفی این خودرو توسط گروه خودروبانک را برایتان آماده کرده ایم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/20
خب به سلامتی دیگه کار دزد ها رو هم ساده تر کردن.
با یه ضربه چکش شیشه رو میشکنن میرن سوار ماشین میشن.
1399/8/22
واقعا به هئش شما غبطه خوردم یعنی اگر سقف فلزی باشه دزد 6 تا شیشه ی دیگ واس شکستن و سوار شدن نداره؟ دقیقا باید بیاد از سقف ک سخت ترین شیشه رو داره سوار بشه؟
1397/10/20
من یک دستگاه 206 تیپ 5 دارم که 8 ساله دارمش. به نظر من کسی که تیپ 5 یا 6 داشته ابدا خریدن به اصطلاح 207 به نفعش نیست. آخه با عوض کردن کاپون و داشبورد و چراغها که 206 تبدیل به 207 نمی شه. خب حالا سقف شیشه ای براش بزار. خب به چه دردش می خوره؟ شما بهتر بود کمی فاصله محورها رو اضافه می کردین تا سرنشین عقب زانوهاش اذیت نشه یا یک فکری به حال کوبش های وحشتناک اون هنگام رد شدن از سرعت گیرها کنی. سقف مونروف پیشکشتون
1400/9/18
خب معلومه که اصلا 207 سوار نشدی. تفاوت 206 با 207 تو آپشن هاست. مثل کروز کنترل، مانیتور دوربین عقب، فرمون برقی، نویگیشن و جی پی اس، کامپیوترش هم بروز رسانی شده و از 206 بهتره ، مصرف سوختش هم پایین تره.
1397/10/20
یعنی اندکی تعمل و طاقت نداره اون آقا دستمال به دسته که یه 2 دقیقه صبر کنه جلو دوربین نپره :))
1398/4/21
سلام عليكم ببخشيد پژو 207دنده اي كه الان ميدهيد از كدام نوع كلاس است 60005يا 60007 ممنون