موضوعات داغ

خط تولید محصولات جدید سیف خودرو را ببینید + فیلم و عکس

عکس مطلب اول
مرتب خودرو که زمانی بعد از سایپا دومین خودروساز کشور بوده، متاسفانه تا سال گذشته رو به تعطیلی رفته بود و دیگر به تولید خودرو مشغول نبود. اما سیف خودرو با خرید مرتب خودرو وارد عرصه تولید خودرو شد. البته این تنها کافی نبود و هزینه‌ای در حدود ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی این خط تولید انجام شد تا خط تولید محصولات بیسو در این شرکت پیاده سازی شود.
شاید فضای تولید مرتب خودرو به اندازه خودروسازان بزرگ امروزی کشور‌ نباشد اما سعی شده به صورت بهینه از این فضا استفاده شود. در این خط تولید تنها مونتاژ انجام می‌شود و بعد در پیست تست بررسی می‌شود. اما روند تولید اتاق در داخل کشور در حال انجام است و حدود ۲۳ میلیارد تومان هزینه قالب‌ها شده تا به مرز ۲۰ درصد داخلی سازی برسد و به نظر می‌رسد از خردادماه قطعات به صورت CKD وارد شود. همچنین خطوط رنگ از برنامه‌های بعدی این خط تولید است اما فعلا شرایط فروش خودرو تصمیم‌گیری نهایی را در مورد رنگ گرفته خواهد شد.
یک خط تولید دیگر در کاشان وجود دارد که به صورت موازی محصولات جدید این شرکت را تولید خواهد کرد. محصولات جدید سیف خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز سال بعد رونمایی می‌شود.

خط تولید بیسو

خط تولید بیسو

در فاز اول محصول بیسو T3 با استاندارد ۸۵ گانه در حال تولید است. تولید محصول T5 نیز به زودی شروع می‌شود و با ظرفیت حدود ۶ هزار دستگاه در سال تولید خواهد شد.
پیمان قمصری، معاونت اجرایی سیف خودرو بعد از توضیحات خط تولید گفت که تولید آزمایشی تمام شده و از خردادماه خودروهای تولیدی به دست مشتریان می‌رسد و مشکلی بابت تولید و عرضه محصولات فروخته شده در زمان مقرر وجود ندارد. قمصری ادامه داد که فعلا حدود ۱۱۰ نفر در خط تولید فعلی مشغول هستند اما خط تولید کاشان که در حال تجهیز است حدود ۲۰۰۰ نفر را استخدام خواهد کرد.

خط تولید بیسو

خط تولید بیسو

قمصری ادامه داد که محصولی که سال آینده رونمایی می‌شود که بیسو T7 خواهد بود که یک سگمنت بالاتر از بیسو T5 است.
بیسو T5 یک کراس اوور متوسط شهری است که یکی از معدود خودروهای هفت نفره بازار ایران به حساب می آید. این خودرو در بازار با رقبای مشهور و شناخته شده ای نظیر چری تیگو 5 ، جک S5 و بی وای دی S6 روبروست و از این نظر کار دشواری در پیش رو دارد. قیمت این خودرو توسط سیف خودرو 250 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر قدرت می گیرد.
برادر کوچکتر این خودرو، یعنی بیسو T3 با قیمت 185 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد و به رقابت با خودروهایی نظیر خودروهایی نظیر ام وی ام X22 ، چانگان CS35 و جک S3 خواهد پرداخت. این خودرو از یک پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژر بهره می برد و نسبت به چینی های 1.5 لیتری تنفس طبیعی، شتاب بهتری را ارایه می دهد.
در زیر می توانید عکس ها و فیلم کاملی از این خط تولید را مشاهده کنید.


نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/10/30
خط تولید زیاد قوی نبود اما واقعا یه سر و گردن از اون عکس ها و ... عظیم خودرو بالاتر بود . برای عظیم خودرو نمایشی بیش نبود برای جمع کردن پول ملت .
1397/10/30
از تبلیغات خسته نشدین ؟ ماشین از ابن بدترکیب تر ، بی نام و نشون تر و داغون تر پیدا نکردین تبلیغش رو کنید ؟؟ در ضمن استخدام کنید مبارک باشه حقوقشون رو میخواین با چاپیدنه مردم تامین کنید ؟
1397/11/1
خسته شدیم از بس همه تولیدکننده هامون در اصل مونتاژکار از آب دراومدن!!!
1397/11/1
یعنی تک تک ماشین هایی میخوان بدن بیرون این جور با دقت تست و تنظیم می کنن!!!
عمرا...
اینا فقط تبلیغات هست و بس...
1397/11/1
از این شو ها زیاد دیدیم مثل هاوال در گروه بهمن و ام جی 360 در صنعت خودرو اذربایجان...و... اینجا مردم هستن که همیشه باید ضرر کنن
1397/11/1
ترکیه داره مگان و Chr تولیدو مونتاژ میکنه اونوقت ما با افتخار آشغال بد قیافه چینی رو. چقد پیشرفت کردیم!!!!!
1397/11/3
واقعا چه خط توليد پيشرفته فول رباتيك بدون دخالت نيروي انساني :-)
اقلا قبل فيلم برداري اون كارگرهاي خط توليد كارگاه رو توجيه ميكردين بدبختها دو ساعت درگير جازدن اكسل عقب نشن
1397/11/5
کاملا تابلو هست یک سوله آماده کردن تا این قطعات را بچسبونند به هم.خدا به داد اون بدبختی برسه. عظیم خودرو که ید طولانی در بد قولی و عدم تحویل ماشین به مشتری داره و حالا از اب گل الود ماهی میگیره.
1397/11/5
دست هر کارگر یک پیچ گوشتی شارژی دادن و اینا هم تند تند دارن این اشغال را سرهم میکنن.کلاه بردارا.