موضوعات داغ

قیمت جدید خودرو در بازار تهران + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
صنعت خودرو به لحاظ ارتباط گسترده با زنجیره‌ای از صنایع قبل و بعد از خود صنعتی کلیدی محسوب شده و دارای پتانسیل بالایی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است.
در سال‌های گذشته همواره قیمت خودرو عامل بحث و جدال در دولت‌ها بوده است و یکی از مهمترین انتقاداتی که هر کدام از دولت‌ها به دولت قبل از خود وارد می‌کردند افزایش بی رویه قیمت‌ها بوده است.
اعلام قیمت‌های جدید محصولات پرتیراژ خودروسازان هم نتوانست طی هفته‌ جاری بازار را از رکود و خاموشی نجات دهد. هر چند برخی از دست اندرکاران بازار تاکید می‌کردند که با تعیین تکلیف محصولات کمتر از ۴۵ میلیون تومان، بازار خودرو نیز تحرکی از خود نشان خواهد داد اما طی هفته جاری بازار خودرو بدون تاثیر پذیری از این اتفاق به روند ملال آور خود ادامه داد.
بازار خودرو به رغم انتظارات و پیش بینی خودروسازان تاکنون نسبت به نرخ جدید خودروها نه تنها واکنشی نداشته بلکه همچنان بر قیمت های قبلی پافشاری می کند در حالی که بسیاری از فعالان بازار وضع فعلی بازار و تداوم رکود را حاصل تحولات قیمتی اخیر و استدلال خریداران و غیرمنطقی بودن قیمت ها می دانند.
قیمت روز خودرو

قیمت روز خودرو

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/2
خسته نباشید میگم به مسئولین محترم با موافقت با گرون کردن دو لگن ساز داخلی خیلی جلوی گرونی بازار رو گرفتین !!!! لگن مونتاژ کن ها هم که گرون کردن ولی بازم عرضه نکردن و ماشین های ملت رو تحویل ندادن ، الانم که 4000 میلیارد تومن از پول بیت المال رو دو دسته تقدیمشون کنید آخه آپولو هوا میکنن این همه ساله پدر مردم رو درآوردن و هر جوری راه داشته چاپیدن ؟؟؟ برای دادن پول بیت المال به این دو کارخونه بی خاصیت نظر از مردم پرسیدین ؟؟؟
1397/11/2
برادر اینا هدفشون افزایش قیمت بود نه جلوی قینت بازار رو گرفتن
1397/11/2
قرار بود بعد از ازاد سازی ۵% زیر قیمت ازاد باشه حالا چیشده ک قیمت رفته بالاتر