موضوعات داغ

صدور دعوت نامه پژو 207 اتوماتیک هاچ‌بک در هاله ای از ابهام

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
ایران خودرو دعوتنامه مخصوص خودرو 207 اتوماتيك هاچ‌بک را صادر کرد. دعوت نامه مذکور برای آن دسته از خریدران محترم می باشد که در طرح پیش فروش این خودرو با موعد تحويل شهريورماه 97 ثبت نام كرده بودند.
دعوت نامه فوق مخصوص خودروهای 207 اتوماتيك هاچ‌بک با کد کلا 60102 می باشد که از امکاناتی نظر رینگ های آلومینیومی و کروز کنترل برخوردار اند.
لازم به ذکر قیمت جدید پژو 207 اتوماتیک در حالی 86 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است که خودروی مذکور این روزها در بازار آزاد قیمتی در حدود 106 میلیون تومان دارد.
پیش از صدور این دعوت نامه پیش خرید کنندگان پژو 207 اتوماتیک در خصوص تحویل آن نگرانی های فراوانی داشتند چرا که علاوه بر مشخص نبودن قیمت نهایی و تاریخ دقیق تحویل، شایعاتی نیز مبنی بر عدم تحویل و احتمال ارائه یک خودروی جایگزین شنیده می شد.
اما با توجه به انتشار اخبار روز گذشته در رابطه با عدم افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده باید منتظر ماند و دید که ایران خودرو این خودروها را با چه قیمتی به مشتریان خود تحویل خواهد داد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/8
استراتژي رایج است(قورباقه آب پز) که می‌گوید زمانی که قورباغه 🐸 را داخل یک🍲 قابلمه پر از آب قرار می‌دهند، و آب آن را به تدریج داغ می‌کنند، قورباغه نمی‌تواند متوجهٔ افزایش تدریجی حرارت شود. او آنقدر می‌نشیند تا بمیرد.🔥🌡 💣

از این مثل برای اشاره به این امر استفاده كردم که انگار بسیاری از مردم😴 🙈 ، مثل قورباغه، نمی‌توانند تغییرات تدریجی و کشنده افزايش تدريجي و روزانه 100 الي 200 توماني قيمت دلار از 10،000 تا 12،000 تومان كه از اول دي ماه 97 كليد خورده را متوجه شوند. 🔥🌡💵 📉 🐸🌡🙈🔥

قصد جسارت ندارم فقط ميگم احساس گرما ميكنم🤔 🤒 🔥🌡 💣
1397/11/9
نه بابا منت سر مردم گذاشتین ، بیرون 106 تومنه ؟؟ کی قیمت رو کرده 106 تومن اون که گوشاش درازه خودتونید آب رو گل آلود کردین ماهی بگیرید ، تقاص بی عرضگی خودتون رو از مردم پس بگیرین ؟؟؟ مردشور این تولیداتتون رو ببرن ، تموم شهر از آشغالهایی که درست کردین پر شده و مردم نمیتونن نفس بکشن ، فرهنگ استفاده از ماشین ملت هم که صفر تا مستراح هم میخواد بره یه نفره میشینه تو ماشین میره ، بابا مردم تهران دارن خفه میشن تو دود و کثافت به جای اینکه به فکر چاپیدن باشید یه فکری به حال ترافیک و آلودگی هوا بکنید