موضوعات داغ

برلیانس V7 رقیب جدید SUVهای چینی

عکس مطلب اول
اصولاً وقتی صحبت از اتومبیل‌های درجه یک به حساب می‌آید ناخودآگاه ذهن همه به سمت شاسی بلندها کشیده می‌شود. در این زمینه هم هر برندی به نوعی حداقل یک یا دو مدل شاسی بلند در کاتالوگ خود جا داده است. با این حال خودروهای شاسی بلند بیشتری از طرف کارخانه‌های چینی ساخته و روانه بازار شدند. برای مثال خودروی جک S7 بزرگ‌ترین و بلند پروازانِ ترین خودروی ساخت مجموعه جک است و قرار است تا همه چیز را تغییر دهد. جالب است بدانید این خودرو با الگو برداری از مرسدس طراحی شده است. این لیست به همین منوال ادامه دارد و برای خودروهایی چون چری تیگو، هایما، بی وای دی و ... تا مدت‌ها هیچ رقیبی پیدا نمی‌شد. با این حال نوبتی هم که باشد نوبت به برلیانسV7 است.
برلیانس V7 که دیگر نیازی به توضیحات اضافه ندارد پروژه ایست که تقریبا به مدت 2 سال پروسه ساخت به خود دیده است. برلیانس V7 تقریبا از سال 2015 وارد فاز تولیدی شد با نیت استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا (نظیر BMW) ساخت خود را در سال 2017 به اتمام رساند. البته تکنولوژی مهم‌ترین فاکتور این محصول نبوده است. برلیانس V7 را می‌توان با مدل 7 نفره اش سفارش داد که نسبت به نسخه قبلی خود یعنی برلیانس V6 یک قدم رو به جلو به حساب می‌آید. از آنجایی که خرید و فروش برلیانس در کشورمان خیلی رواج دارد بهتر است با برخی از ویژگی‌های دیگر این اتومبیل نیز آشنا شویم. برلیانس V7؛ همان‌طور که قبلاً هم ذکر شد حاصل همکاری برلیانس و BMW است. این همکاری دو طرف که هم اکنون بیش از 15 سال از آن می‌گذرد برلیانس را به یکی از شرکای این اتومبیل سازی مشهور تبدیل کرده است.
برلیانس V7 را می‌توان به‌نوعی نسخه‌ای ارزان‌تر از شاسی بلندهای BMW دانست. برای ذکر مثالی صریح‌تر نیز می‌توان برلیانس V7 را با X3 مقایسه کرد. این خودرو تقریبا یک و نیم تن وزن دارد و به نسبت جثه‌اش ظریفت باک مناسبی نیز برای خود دست و پا کرده است. باک 62 لیتری برلیانس V7 مصرف سوخت فوق‌العاده 6.2 لیتری در هر 100 کیلومتر را تجربه خواهد کرد. این موضوع با توجه به خودروهای شرکت ام جی که بیشترشان حجمی کم و مصرفی بالای 8 لیتر دارند بزرگترین فاکتور موفقیت برای برلیانس V7 است. از طرفی موتور برلیانس V7 که نام BMW نیز بر روی آن هک شده است 201 اسب بخار قدرت دارد این موضوع به تمامی گزینه‌های داخلی آن هم در رده شاسی بلندها می‌ارزد.
برای سایر آپشن‌هایی که برلیانسV7 در اختیارتان خواهد گذاشت نیز جای هیچ گونه نگرانی نیست. اگر اپشن خودروهای لوکس در خرید و فروش برلیانس برایتان اهمیت دارد، جالب است بدانید که تمامی فیچرهای پایه هر خودرو نیمه لوکسی در برلیانس V7 جا داده شده است. از مانیتورها 7 اینچی ( و 10 اینچی سفارشی ) گرفته تا سیستم وای فای داخلی برای کنترل اکثر فعالیت‌های اتومبیل نظیر سیستم‌های صوتی، تصویری، موتور و امنیت اتومبیل همگی در برلیانس V7 وجود دارند. دوربین 360 درجه دنده عقب که امروزه در هر شاسی بلند چینی‌ای یافت می‌شود اینجا جزو پایه‌ای‌ترین امکانات برلیانس V7 به حساب می‌آید و اگر بخواهید حتی می‌توانید ردیف سوم صندلی نیز سفارش بدهید.

برلیانس V7

برلیانس V7

با این حال مهم‌ترین گزینه پس از تمامی موارد ذکر شده قطعاً قیمت برلیانسV7 در بازار داخلی خواهد بود. متأسفانه یا خوشبختانه، برلیانس V7 گران‌ترین خودرویی خواهد بود که برلیانس عرضه خواهد کرد. با این حال این خودرو گران در 6 تیپ مختلف عرضه خواهد شد. ارزان‌ترین مدل یا تیپ برلیانس V7 تقریبا 110 هزار یوئن برای شما خرج خواهد برداشت. این رقم برابر با 16 هزار دلار است که چیزی حدود 200 تا 025 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. این قیمت بالای برلیانس V7 تا حدودی می‌تواند با سانتافه‌های سری 2019 نیز برابری داشته باشد، با این حال بهتر از هر گونه تصمیمی کمی تحقیق کنید. برلیانس برلیانس V7 پس از عرضه با اختلاف یک یا دو ماهه وارد بازار ایران نیز خواهد شد و با توجه به ویژگی‌های برلیانس V7 خرید و فروش برلیانس تصمیمی عاقلانه خواهد بود.

منبع : ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/14
مطمئنید سانتافه 2019 حدود قیمت 200 تا 250 میلیونه؟!
1397/11/15
قیمت دولتی سانتافه رو منظورشون بوده احتمالا :D
1397/11/15
سانتافه 16 هزار دلاره؟
1397/11/15
الان این ریپورتاژ برای کی هست؟!!!
این ماشین نه وارد شده و نه در مورد ورودش به ایران هست الان دقیقا برای چی تبلیغش کردین
1397/11/15
مدل پایه سانتافه از 26 هزار دلار شروع میشه اخه چجوری این میخواد با سانتافه رقابت کنه🤨
1397/11/15
امیدواریم دف جلو نباشه!!!
1397/11/15
سانتافه ۳۰۰۰۰ دلار قیمت داره!
1397/11/17
سلام گفته در شش تیپ عرضه میشود پایین ترین تیپ 200 تا 250 میلیون و بالاترین تیپ هم قیمت سانتافه 2019.فکر کنم منظورش این بوده.