موضوعات داغ

تحویل خودروهای پیش‌ فروش شده تا خرداد 98 به تعویق افتاد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: در جلساتی که با مدیران ایران‌خودرو و سایپا داشتیم، قرار بر آن شد که خودروسازان یک زمانبندی برای انجام به تعهدات معوق خود مشخص کنند. در این جلسه مدیران این دو خودروساز بزرگ بیان داشتند که تلاش خود را برای تحویل خودروهای پیش فروش شده تا پایان خردادماه سال آینده انجام می‌دهند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از اخبار خودرو، وی ادامه داد: خودروسازان باید 80 درصد از ظرفیت تولید خود را صرف انجام تعهدات معوقه خود کنند و فقط می‌توانند 20 درصد از ظرفیت تولید خود را به پیش فروش‌های جدید اختصاص دهند. وی در ادامه افزود: در جلساتی که با خودروسازان داشتیم، آنان قبول کردند که خودروهایی که موعد تحویل آنان تا پایان دی‌ماه سال جاری بوده است افزایش 30 درصدی قیمت نداشته باشند و با قیمت قبلی تحویل داده شوند. درباره متن قرارداد هم موضوع به معاونت حقوقی ریاست جهموری ارسال شده تا موارد را بررسی و پیشنهادات خود را به کمیسیون ارائه کنند.
رئیس کمیسیون اصل 90 در پایان تصریح کرد: صنعت خودرو کشور باید چالاک سازی شود و این یک امر ضروری است. در حال حاضر تعداد قابل توجهی عضو هیات مدیره این شرکت‌ها هستند، حال قرار بر این شده است که در این زمینه چالاک سازی صورت گیرد و اعضای هیات مدیره، هزینه ها و بدهی‌هایشان را به قطعه‌سازان، بانک مرکزی و مردم را به صورت شفاف ارائه دهند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/17
بله دیگه پول تکمیل وجه رو از ملت گرفتن بدون ادعایی برای دیرکرد حالا هم تحویل خرداد 98 ، اونهایی که خریدن بشینن تا بهشون ماشین تحویل داده بشه ، قطعه ای نیست که بخواد ماشینی درست بشه ، پول هایی هم که گرفته شد برای پرداخت بدهی های لگن سازها به قطعه سازان بود و بس
1397/11/17
خدا لعنتشون کنه با این ماشین فروختنشون...
1398/2/10
اینا همه مساوی است سوء استفاده از مشتری های فروش نقدی تا پایان تابستان 97
که باید پیگیریه غذایی شوند