موضوعات داغ

فورد F-150 فست بک؛ خودرویی عجیب که می تواند مُدی تازه را ایجاد کند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
آیا عاشق رانندگی با یک فورد موستانگ هستید اما در عین حال نمی خواهید با رانندگی فورد f150 قدیمی خود که شاید خسته کننده نیز باشد درگیر شوید؟ نگران نباشید! زیرا اکنون می توانید یک پیکاپ فست بک فوق سریع بخرید که درهرصورت در آمریکا بسیار محبوب خواهد بود.
در پوش صندوق، که آئرو-ایکس نامیده می شود،اندازه ی هر پیکاپ فورد f150 مدل 2015 به بعد را 5.5 تا 6.5 فوت (1.6-2متر) افزایش می دهد. جنس فایبرگلاسی و نمای قرمز، به آن ظاهری متفاوت بخشیده است.
مرکز عیب یابی خودروی میشیگان که این گروه اتومبیل ها را میسازد اعلام می دارد که نسخه هایی جدید از دیگر اتومبیل‌ها در حال تولید است.همچنین گفته اند که این بروز رسانی ها نمی تواند روی قابلیت آنها تاثیر بگذارد و نگرانی از بابت قابلیت های آفرود این خودرو نخواهید داشت. خمیدگی ها، درپوش صندوق را، در حالی که درب عقب اتومبیل باز است ، در مکان خود نگه می دارند و یک LEDمنبع نور وجود دارد که به این معنی است که شما در تاریکی مسیر اشتباهی را انتخاب نکنید. MFS می گوید که یک پیشرفت کوچک هم در بهره وری سوخت وجود دارد چرا که اتومبیل نسبت به وانت ها آیرودینامیک تر است.
گزینه های اضافه شده ی دیگر، شامل یک اسپویلر در قسمت عقب، پنجره های شیشه ای کناری و یک سیستم سخنگوی کامل برای تجربه یک رانندگی پیشرفته، می شود. این پکیج پیشرفته هم اکنون در ایالات متحده قابل دسترسی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد