موضوعات داغ

آخرین اطلاعات عرضه وانت هیوندای

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پیکاپ ها علاوه بر بازار ایالات متحده، در بازار کشورهای استرالیا و نیوزیلند نیز خواهان بسیاری دارند و انحصار این سگمنت از خودروها در استرالیا و اقیانوسیه در انحصار پیکاپ معروف ژاپنی، تویوتا هایلوکس است. حال کمپانی کره ای هیوندای قصد دارد با معرفی هیوندای سانتاکروز ، این رقیب پر سابقه ژاپنی را به چالش بکشد.
پیش از آنکه مدیریت هیوندای تغییر کند، قرار بود پیکاپ جدید این شرکت، امسال به طور رسمی در نمایشگاه ها رونمایی شود، اما تغییرات در بدنه مدیریتی، برنامه های تولید پیکاپ هیوندای را تغییر داده و ممکن است شاهد طراحی و توسعه مجدد پروژه، از روز اول باشیم. قبلا گفته شده بود که این پیکاپ از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد.
سانگ یاپ لی، مدیر مرکز طراحی جهانی هیوندای، در مصاحبه ای در این مورد اعلام کرد که این شرکت دیگر تمایلی به استفاده از مدل طراحی عروسک روسی یا Russian dolls ندارد و در عوض هیوندای می خواهد که از این به بعد هر خودروی خود را بر اساس یک شخصیت منحصر به فرد توسعه دهد. در مورد هیوندای سانتاکروز ، شاهد یک شخصیت متمایز خواهیم بود و به جز قسمت درب ها، تلاش هیوندای بر آن خواهد بود تا حد امکان اصول طراحی مدل مفهومی این پیکاپ را حفظ کند. با توجه به انتظاراتی که مشتریان از هیوندای دارند، انتظار می رود پیکاپ هیوندای در پلتفرمی مشترک با هیوندای توسان ساخته شود و مشتری قدرت انتخاب از بین قوای محرکه بنزینی یا دیزلی را داشته باشد. انتظار می رود که رونمایی رسمی هیوندای سانتاکروز در اوایل سال 2020 انجام بگیرد و پس از آن شاهد معرفی پیکاپ کیا خواهیم بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد