موضوعات داغ

قسمت دوازدهم از فصل سوم گرند تور منتشر شد + لینک دانلود

عکس مطلب اول
فصل سوم از مجموعه پرطرفدار گرندتور به انتهای خود نزدیک می شود و تنها یک قسمت دیگر تا پایان این سری فاصله داریم. روند قسمت دوازدهم، استاندارد بوده و شامل چند آیتم است که در هر کدام، یک موضوع بررسی می شود.
قسمت ابتدایی برنامه، به بررسی لانسیا یا لانچیا پرداخته است. شرکتی ایتالیایی که روزگاری خودروهای اسپرت و جذابی را تولید می کرد و سالهاست دیگر اقتدار سابق را نداشته و تحت مالکیت فیات کرایسلر قرار دارد. تنها خودروی تولیدی این شرکت، هم اکنون لانچیا اپسیلون است که تاثیر طراحی آن را می توان در تیبا دید. یک ایتالیایی، که شدیدا دلتنگ روزهای خوب لانچیا بوده و به خودروهای هیجان انگیز این برند علاقه نشان می دهد، با ساخت نمونه های خاص از خودروهای گذشته این شرکت، سعی دارد خاطرات خوب گذشته را زنده کند و جرمی کلارکسون در قسمت اول، به بررسی این خودروها پرداخته است. در ادامه با لانچیا استراتوس ، بهترین ساخته کلاسیک این شرکت آشنا می شویم که هم اکنون قیمتی در حدود 250 هزار پوند دارد. یک تیم اروپایی، نسخه مدرنی از این خودرو را ساخته اند که 650 هزار پوند قیمت داشته و در زمانی یک دقیقه و بیست و یک ثانیه ای، دور پیست گرندتور را میزند.
در قسمت دوم، جیمز می به بررسی پورشه های ماندگار تاریخ پرداخته و به بررسی پورشه 917 می پردازد که یکی از ماندگارترین خودروهای مسابقات لمان بوده است. تاریخ توسعه این خودرو بسیار جذاب است و در این برنامه با آن آشنا خواهیم شد. همچنین در پایان، رقابت پورشه 917 و راننده قدیمی اش، را با پورشه 911 GT2 RS در مسابقه دور پیست می بینیم. قسمت سوم برنامه نیز به بررسی دردسرهای مسافرت های هوایی و راه های رفع مشکلات آن، از دید جرمی کلارکسون و ریچارد هموند می پردازد. قسمت دوازدهم از سری سوم گرند تور را می توانید در صورت تمایل، از کانال تلگرام خودروبانک دانلود نمایید.
برای دانلود فصل سوم گرند تور به کانال تلگرام خودرو بانک مراجعه کنید:
دانلود قسمت دوازدهم فصل سوم گرند تور

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/12
اقا دوبله اس یا نه؟