موضوعات داغ

نگاهی به شرایط و قیمت بی ام و X3 در بازار + جدول قیمت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بیش از یک دهه است که SUV ها بازار خودرو جهان را در اختیار دارند و در این بین، SUV های کامپکت به واسطه توانایی های فوق العاده خود، در کنار قیمت رقابتی که ارایه می دهند، نقش بزرگی در فروش شرکت های خودروسازی ایفا می کنند. این سگمنت از گذشته به طور معمول در اختیار خودروسازان آلمانی و ژاپنی بوده و در بازار کشورمان نیز، بی ام و X3 با لکسوس NX200t رقابت شدیدی را ایجاد کرده اند.
بی ام و X3 بر پایه پلتفرم بی ام و سری 3 توسعه یافته و در طی نسل ها، افزایش سایز را به طور مکرر تجربه کرده است. نسل حاضر از بی ام و X3 در کشور، نسل دوم آن است که با کد اتاق F25 شناخته می شود. ظاهر خودرو نسبت به نسل قبلی بهبود پیدا کرده و دید جانبی و عقب خودرو، بهتر شده است. رانندگی با بی ام و X3 بسیار دلپذیر بوده و راننده دید خوبی به اطراف دارد.
بی ام و X3

بی ام و X3

با این حال، استفاده از فرمان الکتریکی در این خودرو سنگین وزن، تاثیرات منفی خود را گذاشته و در سرعت های بالا هم به قدری نرم است که هدایت خودرو را خطرناک می کند و با کوچکترین اشاره به فرمان دماغه خودرو به این سمت و آن سمت می رود. همانطور که گفتیم، اصلی ترین رقیب بی ام و X3 ، لکسوس NX200t است که به واسطه ظاهر جذاب خود و قیمت کمتری که دارد، بر رقیب خود برتری دارد و از طرفی عرضه بی ام و X4 به بازار، با قیمتی نزدیک، کار را برای بی ام و X3 سخت می کند. از سوی دیگر مهندسی بی ام و X3 از سطح بسیار بالایی برخوردار است و توزیع وزن 50-50 در این خودرو، تجربه خالصی از رانندگی را برای مالک ایجاد می کند. البته باید با هزینه های نگهداری بالاتر بی ام و ، نسبت به لکسوس کنار بیایید. در ادامه نگاهی به قیمت بی ام و X3 در بازار انداخته ایم:

جدول قیمت بی ام و X3 در بازار آزاد

جدول قیمت بی ام و X3 در بازار آزاد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد