موضوعات داغ

تولید چهار برابری خودرو در اسفند ۹۷

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گردهمایی قطعه ‌سازان خودرو کشور با موضوع چشم‌انداز صنعت قطعه‌سازی در سال ۹۸، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس، اعضای انجمن قطعه‌سازان و مدیران عامل سایپا و ایران‌خودرو در روز سه‌شنبه ۲۰ فروردین برگزار شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از اخبار خودرو، رضا رحمانی وزیر صمت در این گردهمایی اظهار داشت: خیلی‌ها در خارج از مرزها علاقمند به توقف صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور هستند. آمار تولید دو خودروساز بزرگ کشور نشان می‌دهد که تولید خودرو در اسفند ۹۷ چهار برابر افزایش پیدا کرده است. وزیر صمت در ادامه با تاکید بر بررسی موانع صادرات قطعات خودرو، بیان داشت که هدف وزارت صمت در سال ۹۸ افزایش تولید خودرو است.
یکی از اصلی ترین دلایلی که می توان برای افزایش 4 برابری تولید خودرو در اسفندماه نام برد، فروش فوری خودروسازان با موعد تحویل 30 روزه به بهانه تامین بازار شب عید بوده است که روزانه بخشی از ظرفیت تولید خودروسازان به انجام این کار اختصاص داده شد تا بعد از رکورد تولید و عرضه خودرو در سال 97، اسفندماه 97 را سالی پرکار برای خودروسازان توصیف کنیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/23
ملت ایران و این همه خوشبختی محاله.. الان یکی میاد میگه مردم نخرن! عزیزم وقتی پول ملی 80 درصد ارزشش را در عرض یک سال از دست داده، این مردم بیچاره چه کار کنن خب؟ پولشونو دارن تبدیل به کالا میکنن کمتر ضرر کنن دیگه!