موضوعات داغ

اولین اطلاعات از محصولات جدید چری در نمایشگاه شانگهای 2019

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه خودرو شانگهای در سالهای اخیر به واسطه رشد و توسعه خارق العاده صنعت خودرو چین و ورود بسیاری از برندهای جهانی به بازار این کشور پر جمعیت، شهرت خوبی را برای خود دست و پا کرده و در رده سایر نمایشگاه های خودرو، نظیر نمایشگاه ژنو ، پاریس یا نیویورک قرار گرفته است. نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 نیز نوبرانه های خودرویی خاص خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت و شاهد ارایه محصولات قابل توجهی از شرکت های اروپایی و آمریکایی در این نمایشگاه خواهیم بود. از سوی دیگر، خودروسازان چینی نظیر چری ، جک و بی وای دی که در بازار کشورمان نیز فعال هستند، ساخته های جدید خود را در این نمایشگاه به علاقمندان معرفی خواهند کرد. نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 از روز شانزدهم آوریل یا 27 ام فروردین ماه، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و به مدت نه روز پذیرای علاقمندان به خودرو و خبرنگاران از سراسر جهان خواهد بود.
خودروسازان آلمانی حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند و دو شرکت بزرگ این کشور، یعنی بی ام و و مرسدس بنز، شاسی بلندهای قدرتمندی را برای معرفی آماده کرده اند. دو مدل از خودروساز باواریایی، یعنی بی ام و X3 و بی ام و X4 با کیت M به این نمایشگاه خواهند آمد و خودروساز اشتوتگارتی نیز با مرسدس بنز GLB که نسخه مرتفع کلاس B این شرکت است، قصد به چالش کشیدن بی ام و X1 را دارد. دیگر خودروساز آلمانی، یعنی آئودی نیز یک مدل مفهومی را که تاکنون تنها تصاویر اولیه آن منتشر شده است، به معرض نمایش عموم خواهد گذاشت. ساخته های فولکس واگن بر مبنای پلتفرم MEB روز به روز گسترده تر می شوند و این شرکت آلمانی نیز مدل مفهومی فولکس واگن I.D.Roomzz را به شانگهای خواهد آورد که یک شاسی بلند سایز بزرگ تمام الکتریکی است.

فولکس واگن I.D.Roomzz

فولکس واگن I.D.Roomzz

خودروسازی بریتانیایی لوتوس که مدتی می شود تحت مالکیت جیلی قرار گرفته است، برای بازگشت به روزهای خوبش تلاش می کند و اخیرا اعلام کرده که یک مدل شاسی بلند را به تازگی معرفی خواهد کرد. بسیاری حدس می زنند شاسی بلند لوتوس در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی خواهد شد. خودروساز چینی نیو که ساخته های آن در فصل سوم گرندتور مورد بررسی قرار گرفتند نیز با یک سدان جدید در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. بی وای دی S2 ، یک کراس اوور کوچک الکتریکی از این خودروسازی چینی مطرح نیز در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 حضور خواهد داشت.

چری تیگو 4

چری تیگو 4

بخش مهمی از نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 برای ما ایرانیان، مربوط به غرفه چری می شود که محصولات جدیدی را از این شرکت شاهد خواهیم بود. خودروهایی که به احتمال زیاد، پس از مدتی کوتاه راهی جاده های کشورمان خواهند شد. محصولاتی که چری در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد، عبارتند از: نسل جدید چری تیگو 2 یا ام وی ام X22 ، چری آریزو 6 ، سدان نیمه لوکس چری که مدتی می شود توسط مدیران خودرو به فروش می رسد، چری تیگو 4 که قرار است تحت نام ام وی ام X55 در بازار کشورمان عرضه شود و مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر، مشترک با سایر محصولات چری است، چری تیگو 8 که یک شاسی بلند هفت نفره است و رقیبی برای هیوندای سانتافه خواهد بود، و چری اکسید TXL که محصولی جدید از زیر شاخه جدید چری است. اخبار تکمیلی از نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 و به خصوص اطلاعات جدید از محصولات چری را می توانید در طی روزهای آینده از خودروبانک دنبال کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد