موضوعات داغ

دلیل گران شدن برلیانس چیست؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای خط تولیدی برلیانس این روزها مسیری متفاوت با سایر خودروها در پیش گرفته و قیمت آن ها در حال افزایش است.
به نقل از خبرآنلاین، گفته می شود علت اصلی این افزایش قیمت نبود خودروهای مذکور در بازار و اطلاعیه شرکت سایپا به خریداران خودروهای برلیانس است. بر اساس این اطلاعیه خریداران می توانند با استفاده از 3 روش طرح پیشنهادی انصراف، طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو و طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد؛ در طرح تبدیل خودروهای برلیانس شرکت کنند.
کوچکترین خودروی این خانواده یعنی برلیانس H220 دنده ای از محدوده 98 میلیون تومان به 106 میلیون تومان رسیده و برچسب قیمتی برلیانس H230 دنده ای نیز 110 میلیون تومان است که خبر از افزایش 10 میلیون تومانی آن نسبت به اوایل اردیبهشت ماه می دهد.
برلیانس H330 دنده ای و اتوماتیک 1.6 نیز به ترتیب در بازار با قیمت های 132 و 192 میلیون تومان خرید و فروش می شوند. نمونه دنده ای این خودرو با کاهش قیمت مواجه شده که علت اصلی آن در دسترس بودن و افزایش عرضه آن است.
برلیانس H320 اتوماتیک و برلیانس کراس سی 3 اتوماتیک نیز در بازار ناموجود است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/7
خرید برلیانس خیلی ریسکی هست. اون موقع که تولید میشد، قطعات یدکی نداشت، الان که واویلاست!
1398/3/7
چه قیمت های خودرو بیاد پایین په بره بالا خوردو هایی که تولیدش متوقف شده و جایگزین داخلی هم نداره مثل برلیانس و چانگان و ال 90 و ساندرو میره بالا
1398/3/7
سلام ، در اردی بهشت امسال دلالان خودرو که برای افزایش قیمت جو بازار را بهم ریختند ، خودرو بانگ هم برای تعیین قیمت کارشناسی از این قاعده مستثنی نبوده یعنی مطابق این افزایش قیمت ، خودرو ها را کارشناس می کند در حالی که این افزایش از سوی هیچ کسی تایید نشده واین کار برای بهم زدن نظم بازار خودرو صورت گرفته در حالی که در زمان عید یا فروردین ماه قیمت ها این گونه افزایش نیافته بودند.
1398/3/7
چرا این خبر رو منتشر نمی کنین که نمایندگی های سایپا پر از برلیانس هایی است که به دلیل نبودن قطعه نمی توانند از خدمات پس از فروش استفاده کنند.
1398/3/7
یه جوری تیتر زدی، که انگار بقیه ماشین ها دارن ارزون میشن، این بیچاره گرونتر!
همه ماشین ها گرون شدن خب، همه ماشین ها تولید شون به مشکل خورده، همه صنعت خودرو رو به فناست!
1398/3/7
قطعاتش خیلی خیلی گرونه . خدمات پس از فروش ضعیفی داره و باید کلی منتظر قطعاتش بمونید . صاحبش رو بیچاره می کنه اگه تو شهرستان باشید .
1398/3/7
واقعا این قیمت ها و این وضعیت مسخره است .
1398/3/8
جالبه مردم ایران برعکس دنیا هستن.خودرویی که دیگه تولید نمیشه قاعدتا باید افت قیمت پیدا کنه چون از بورس خارج میشه و قطعه براش گیر نمیاد.اینجا برعکس دلالان محترم می چپونن تو پاچه ملت.
1398/10/3
کی گفته قطعاتش گرونه و نیست تو هر شهری حداقل چندتا فروشگاه مخصوص برلیانس هست