موضوعات داغ

ویژگی های مهمی که با خرید دنا پلاس اتوماتیک نصیبتان می شود

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو در چند روز گذشته صحبت از نسخه اتوماتیک "دنا پلاس" به میان آورد و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر هم از تاریخ 18 خردادماه لغایت 31 خردادماه سال جاری با موعد تحویل 4 ماه نخست سال 1399 شمسی، این نسخه جدید را با پیش پرداخت 80 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. حال امروز به همین بهانه سعی داریم مروری کوتاه بر روی ویژگی‌های دنا پلاس اتوماتیک داشته باشیم که شاید برای خریداران این نسخه حائز اهمیت باشد.
گفتنی است گروه صنعت ایران خودرو قصد دارد در راستای جلب رضایت مشتریان، عضو جدید خانواده دنا را به عنوان یک خودروی لوکس در بین محصولات ایران خودرو با گیربکس اتوماتیک به مشتریان خود عرضه کند، اما گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تنها گزینه مهم این خودرو نیست و دیگر آپشن های مهم این نسخه به ترتیب شامل رینگ های آلومینیومی، صندلی های برقی جلو، چراغ های جلو مجهز به لامپ های نئون و همچنین چراغ های مخصوص روز، آینه های برقی تاشو به همراه راهنما، دوربین دید عقب، سیستم هشدار دهنده مالتی پلکس، سیستم کروز کنترل، چراغ روشن کننده فضای پایین داخل کابین و همچنین می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره داشت.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/15
واااااااای چه تجهیزاتی خدایا اومدم سال 2030
1398/3/15
واااااای من! با این همه آپشن و نو آوری چه کنیییییم؟!
1398/3/15
سلام و عرض خسته نباشید به مسئولین خودروبانک، با توجه به قیمت اعلامی دنای اتومات و پیشبینی قیمت تمام شده 150 تا 170 تومنی کارخانه در سال 99، لطفا با توجه به این قیمت گذاری ایرانخودرو یک تحلیلی هم در مورد قیمتهای ماشین های اتومات موجود دربازار آزاد در آینده نزدیک داشته باشید. (خودروهایی نظیر ساندرو اتومات، 207 اتومات، چانگان و سراتو که تقریبا قیمت کارخانه آنها در حال حاضر نزدیک به قیمت اعلامی دنا پلاس اتومات است) پیشبینی میکنید با این نوع قیمت گذاری روند قیمتهای آزاد خودروهای مذکور به چه سمتی میل کند افزایش یا کاهش؟
1398/3/16
عجب آپشن هایی
خودروبانک به طعنه این آپشن های مهم رو گفتی !!!!!!!!!!
خسته شدیم ازبس بازار خودرو رو پپیگیری کردیم با این دوتا اشغال ساز
من که یه ماشین مدل 94 دارم فعلا هم نیازی به ماشین ندارم صبر میکنم ببینم اینا آخرش میخوان چکار کنم
کاش همه هموطنا همین کارو میکردن
یکم اتحاد
کاش
1398/3/16
چرا باید 10ماه پول رو به ایران خودرو بسپاریم معلوم نیست که کی تحویل خواهد داد با150میلیون از بازار آریو اتومات می خرم از دنا پلاس هم خیلی بهتر هست.
1398/3/16
اصلام هیشکی شک نکرد حداقل یجا بنویسید ریپورتاژ آگهی
1398/3/16
چه جالب یعنی شما می گید آپشنایی رو که از دنا پلاس برداشتن قرار رو این ماشین بزارن؟ چه پیشرفتی واقعا!!!
1398/3/16
پس سانروف و استارت دکمه ای وespکو ؟؟؟؟
1398/3/18
سقف سانروف،آنتن کوسه ای در حال حاضر حذف شده است مطمئنا کسانی که ثبت نام کردند تا موقع تحویل با حذف آپشن های اعلامی شرکت ایران خودرو خودرو ثبت نامی رو تحویل خواهند گرفت البته باقیمت فضایی.