موضوعات داغ

مشخصات و قیمت سانگ‌یانگ موسو XLV ۲۰۱۹ اعلام شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
قیمت پایه‌ خودرو سانگ‌یانگ موسو XLV مدل ۲۰۱۹ در استرالیا از ۳۳،۹۹۰ دلار آغاز می‌شود. این کمپانی ادعا کرده XLV رقیبی برای فورد رنجر و تویوتا هایلوکس خواهد بود، که بخش حمل بار طولانی‌تر (۳۱ سانتیمتر بیشتر) و فاصله دومحور بیشتری (۱۱ سانتیمتر) نسبت به موسو معمولی دارد.
این یعنی فضای بارگیری خودرو ۱۶۱ سانتیمتر طول، ۱۵۷ سانتیمتر عرض و ۵۷ سانتیمتر عمق و گنجایشی حدود ۱۲۶۲ لیتر دارد.
قدرت این خودرو از همان موتوری تامین می‌شود که در سانگ یانگ موسو و سانگ یانگ رکستون استفاده شده بود. موتور ۲.۲ لیتری ۴سیلندر توربو دیزل که قدرت ۱۳۳ کیلووات را در دور موتور ۴۰۰۰ دوربردقیقه تولید می‌کند. این خودرو به گیربکس شش سرعته دستی مجهز شده که می‌توان با هزینه‌ی بیشتر، گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن را سفارش داد.
مدل ELX که قیمت مدل دستی آن از ۳۳،۹۹۰ دلار و مدل اتوماتیک آن از ۳۵،۹۹۰ دلار آغاز می‌شود، شامل یک دیفرانسیل لغزش محدود، کمک فنرهای تخت در عقب، چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، و یک لاستیک یدک است. تمام مدل‌ها در هردو محور دارای ترمزهای دیسکی هستند. بار مفید این خودرو به لطف کمک فنرهای تخت حدود ۱۰۲۵ کیلوگرم است.
سانگ‌یانگ موسو

سانگ‌یانگ موسو

بخش رسانه سرگرمی خودرو مجهز با صفحه لمسی ۸ اینچی مرکزی است، اما کارپلی اپل و سیستم اندروید اتو در مدل‌های Ultimate مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این خودرو سیستم صوتی با چهار بلندگو و استریم بلوتوث برای پخش صدا و مکالمه تلفنی دارد. ورود و استارت بدون سوئیچ و چراغ‌ها و برف پاک‌کن‌های اتوماتیک جزو امکانات استاندارد خودرو هستند.
قیمت پایه‌ی مدل آلتیمیت ۳۹،۹۹۰ دلار است که دارای گیربکس اتوماتیک بوده، و در آن به جای کمک فنرهای تخت در عقب از سیستم تعلیق چند اتصالی یا مولتی لینک استفاده شده که بار مفید را به ۸۰۰ کیلوگرم کاهش می‌دهد.
این مدل در مقایسه با ELX دارای چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، کنترل فشار باد تایرها، چراغ‌های دی‌لایت، سنسور پارک کردن در جلو و عقب، کنترل نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و صفحه نمایش ۷ اینچی است.
در کابین خودرو شاهد فرمانی چرمی و صندلی‌های دارای تهویه مطبوع، کارپلی اپل و اندروید اتو هستیم. سیستم صوتی این مدل دارای شش بلندگو است.
گران‌ترین مدل آلتیمیت پلاس است که مثل آلتیمیت از سیستم تعلیق چند- میله‌ای بهره می‌برد. قیمت پایه‌ی این مدل از ۴۳،۹۹۰ شروع شده و دارای چراغ‌های LED، دوربین فراگیر، آینه عقب مجهز به سیستم کنترل شدت نور، و صندلی‌های چرمی برقی است. چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی و سانروف جزو آپشن‌های انتخابی مشتری هستند.
تمام این مدل‌ها در هشت رنگ سفید مرواریدی، سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی و قهوه‌ای عرضه می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد