موضوعات داغ

سد کردن ورودی کارخانه در اعتراض به کاهش قیمت تسلا مدل 3

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
گروهی از صاحبان تسلا مدل 3 ، چندی پیش در اعتراض به کاهش قیمت تسلا مدل 3 از زمان عرضه به بازار اروپا، ورودی کارخانه این برند در تیلبورگ را مسدود کردند. اولین بار نیست که مالکان خودروهای تسلا، نسبت به کاهش بیش از حد قیمت خودروهای این برند و کم ارزش شدن دارایی هایشان اعتراض می کنند و در ماه های گذشته، اعتراضات مشابهی برقرار گردید. از اوایل سال جاری میلادی، واکنش مالکان تسلا نسبت به اقدامات این شرکت، شدیدتر نیز شده است. اعتراضات در ابتدا نسبت به کاهش قیمت تسلا مدل S و تسلا مدل X صورت گرفت، اما هم اکنون مالکان تسلا مدل 3 نیز از رویه این شرکت ابراز نارضایتی می کنند. معترضان در پیروی از جنبش جلیقه زردهای فرانسه، با پوشیدن جلیقه های قرمز و مسدود کردن ورودی کارخانه تسلا در تیلبورگ، اعتراض خود را نشان دادند.

یکی از معترضین، که اعتراضش را اعتراض جلیقه سرخ ها علیه تسلا می نامد، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که به همراه ده نفر دیگر از صاحبان تسلا مدل 3 ، که عمدتا از اهالی هلند و بلژیک هستند، به این محل آمده اند و خواهان ایفای تعهدات تسلا هستند. آنها از تسلا می خواهند تا به واسطه کاهش قیمت های اخیر، ضررهای وارده به آنها را جبران کند. تنها پنج ساعت پس از سفارش این افراد، تسلا نسبت به کاهش قیمت تسلا مدل 3 اقدام کرد. در این کاهش قیمت، بسته رانندگی خودکار یا اتوپایلوت و سیستم فعالساز رانندگی خودران را که به ترتیب 6400 و 3200 یورو برای مالکان هزینه داشتند، به صورت رایگان به خریداران جدید ارایه می شود. معترضین خواهان آن هستند که این تخفیفات برای آنها نیز اعمال گردد.
این معترضین که 11 نفر بودند، با مسدود کردن ورودی کارخانه، از خروج تولیدات جدید از این سایت تولیدی خودداری کرده و خواسته های خود را به گوش مدیران تسلا رساندند. در پاسخ، مدیریت تسلا اعلام کرد که بسته های خودران خودروهای این مالکان را به طور رایگان فعال خواهد کرد و سپس معترضین را برای نوشیدن قهوه دعوت کرد. مدیر کارخانه تسلا، پس از این تصمیم گفت که آنها نیاز دارند تا جو سایت تولیدی خود را آرام نگه دارند، چرا که روزانه باید 100 دستگاه خودرو از این کارخانه خارج و به مشتریان تحویل داده شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/30
ایران بود زنگ میزدن پلیس همرو میکردن تو ون و ...
1398/4/1
تفاوتها تا این حد؟؟؟ تسلا اپشن گذاشته قیمت رو پایین اورده ایرانخودرو اپشن و کم کرده ولی قیمت ۳برابر شده !!!!! کاش مسئولین ما کمی تعقل کنن و برای هموطن هاشون ارزش قائل شن.