موضوعات داغ

دریفت تویوتا آوالون 2020 را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی ویدیویی از دریفت و پیچ و تاب خوردن تویوتا آوالون پخش شده که با استقبال خودرودوستان همراه بوده است. در این کلیپ که توسط تویوتا تولید شده، از کمک و همراهی راننده حرفه ای، کن گوشی و قهرمان پارالمپیک، جرید والاس و پدر او بهره گرفته شده است. این سه نفر با همکاری یکدیگر، ترمز دستی برقی خودرو را با ترمزدستی هیدرولیکی تعویض کردند و سپس لحظات خارق العاده ای را بر روی پیست ثبت کردند.
تویوتا آوالون TRD در حالت استاندارد، با ترمزدستی برقی به بازار ارایه می شود که دریفت کردن با آن را غیر ممکن می سازد. اما پس از تعویض ترمزدستی، همچنان تویوتا آوالون TRD یک خودرو دیفرانسیل جلوست، و دیدن دریفت کردن آن، قطعا برای هر مخاطبی تاثیرگذار خواهد بود.
اواخر سال گذشته، تویوتا آوالون TRD به همراه تویوتا کمری TRD از سوی شرکت سازنده ژاپنی، معرفی شدند. هر دو خودرو به پیشرانه V6 به حجم 3.5 لیتر و با حداکثر توان 301 اسب بخار مجهز هستند و برای انتقال قدرت نیز از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک استفاده می کنند. این مشخصات فنی، برای خودرویی در ابعاد تویوتا آوالون ، رقمی کاملا استاندارد محسوب می شود، هر چند ظاهر اسپرت آوالون ممکن است شما را به اشتباه بیندازد و تصور کنید با قدرتی بیشتر از این میزان مواجه خواهید شد. تویوتا آوالون به واسطه بهره گیری از جلوپنجره مشبک بزرگ و مشکی رنگ، از سایر مدلهای تویوتا که معمولا خودروهای مقرون به صرفه و اقتصادی هستند، متمایز می شود، با این حال اکثر قسمت های این جلوپنجره اسپرت، تزئینی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد