موضوعات داغ

انتشار تصاویر رنو ساندرو 2020 ، فیس لیفتی دیگر از رنو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل دوم رنو ساندرو در سال 2014 میلادی، و ابتدا تحت نام داچیا ساندرو به بازار ارایه شد و هم اکنون نسل سوم این هاچ‌بک اقتصادی، که در حقیقت فیس لیفتی بر نسل دوم است، با عنوان رنو ساندرو 2020 به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، انتشار این تصاویر به معنای تایید مشخصات فنی مشابه با نسل فعلی نیست و هنوز برخی امیدوارند با خودرویی کاملا جدید، از نظر فنی روبرو شوند. این تصاویر توسط سایت رنو در برزیل منتشر شده و نخستین نگاه‌ها به آن، طراحی کاملا جدید جلو و عقب رنو ساندرو را نشان می‌دهد.
در قسمت جلو، چراغ‌ها از حالت سادگی صرف خارج شده‌اند و تزئیناتی C شکل نسبت به نسل دوم دارند. همانند دو نسل قبلی، جلوپنجره بسته به اینکه خودرو خریداری شما داچیا ساندرو باشد یا رنو ساندرو، تفاوت خواهد داشت و سپر جدید خودرو با طراحی حجیم تر، در قسمت تحتانی جلوپنجره مشبک قرار گرفته است. اصلاحات قسمت عقب بیشتر قابل توجه هستند و عمده بروزرسانی‌های آن، شامل چراغ‌های کاملا جدید می‌شود. با این حال، شکل درب صندوق عقب و شیشه عقب، نسبت به نسل دوم هیچ‌گونه تفاوتی نداشته اند و همچنان ظاهری قدیمی دارند. تصاویر منتشر شده از نمای جلویی و عقبی رنو ساندرو، تحت نام cvt-front و cvt-back منتشر شده‌اند که اشاره به استفاده از گیربکس CVT در این خودرو دارد. بسیاری حدس می‌زنند این گیربکس، جعبه دنده ایکس ترونیک نیسان است.
رنو ساندرو 2020

رنو ساندرو 2020

در مورد پیشرانه، رنو همچنان به استفاده از موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بنزینی تاکید دارد که در نهایت فعالیت خود، 113 اسب بخار قدرت را تولید می‌کند. در صورتی که برای سوخت رسانی به این پیشرانه، از اتانول، سوخت محبوب برزیلی‌ها استفاده کنید، توان موتور به 116 اسب بخار افزایش خواهد یافت. علاوه برآن، احتمالا یک موتور ضعیف‌تر یک لیتری نیز برای تیپ‌های ارزان تر رنو ساندرو 2020 در نظر گرفته شده است. تاکنون هیچ تصویری از کابین خودرو منتشر نشده، اما انتظار داریم که صندلی‌ها، پنل‌های درب و داشبورد بروزرسانی شده باشند. تولید رنو ساندرو 2020 در سایت رنو برزیل برای پاسخگویی به بازار آمریکای جنوبی ادامه خواهد داشت و به همراه این خودرو، ساندرو استپ وی را به بازار این منطقه عرضه خواهد کرد. در مورد داچیا ساندرو، هنوز اظهار نظر دقیقی صورت نگرفته و شایعات حاکی از آن هستند که این شرکت رومانیایی، به دنبال ساخت خودرویی تماما جدید براساس پلتفرم CMF-B رنو نیسان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد