موضوعات داغ

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل جدید نیسان جوک

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان جوک یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای نیسان است که فروش موفق آن، مانع از عرضه نسل جدیدش به مدت طولانی شده است. با این وجود، نسل جدید این خودرو برای عرضه به بازار آماده می‌شود و به تازگی تصاویری از نسل جدید نیسان جوک منتشر شده که آن را با پوشش‌های خاص استتار نشان می‌دهد. آنطور که از نگاه اجمالی به این تصاویر می‌توان دریافت، نمای عقبی خودرو با تغییرات کمی همراه بوده و به نظر می‌رسد عمده تغییرات سهم جلو باشد. چراغ‌های LED براق همچنان بخشی از نمای جلو را به خود اختصاص داده‌اند، اما پیچ و تاب‌های بیشتری به آنها داده شده و نمایی مدرن‌تر پیدا کرده‌اند.
نسل جدید نیسان جوک

نسل جدید نیسان جوک

نیسان جوک مارک 2، قرار است در ماه سپتامبر سال جاری به صورت رسمی معرفی گردد، و در اوایل سال 2020 برای فروش به بازار عرضه شود. نسل فعلی نیسان جوک از سال 2010 در بازار حضور دارد و در این ده سال، تنها چند تغییر جزئی بر روی آن صورت گرفته است. بسیاری نگران بودند که به واسطه پیوستن رنو و نیسان به یکدیگر، نیسان جوک و رنو کپچر بیش از حد به یکدیگر شباهت داشته باشند، اما جلوپنجره خاص نیسان، موسوم به V-Motion،‌ که از نیسان میکرا اقتباس شده و زاویه تند عقب خودرو، ثابت می‌کنند که نیسان جوک و رنو کپچر همچنان از یکدیگر قابل تشخیص هستند.
مدیر طراحی نیسان، آلفونسو آلبیاسا، در مورد نسل دوم نیسان جوک می‌گوید: این خودرو به هیچکدام از مدل‌های مفهومی به نمایش درآمده توسط ما شباهت نخواهد داشت و نیسان جوک مارک دو یک کراس‌اوور شهری با خطوط تند و تیز خواهد بود. آلبیاسا هرگونه ادعا مبنی بر فیس لیفت کردن نیسان جوک را رد کرده و اعلام کرد که نسل جدید این خودرو، طراحی کاملا جدیدی خواهد داشت. وی همچنین تاکید کرد که روند توسعه نسل اول این خودرو بسیار ساده تر بوده و اکنون آنها برای دستیابی به موفقیت نسل اول، نیاز دارند تا کل روند ساخت خودرو را از ابتدا انجام دهند. انتظار می‌رود موتور یک لیتری توربوشارژر بنزینی، مشترک با نیسان قشقایی و موتور 1.5 لیتری دیزلی، عمده پیشرانه‌های قابل انتخاب برای نسل جدید نیسان جوک را تشکیل دهند و سیستم چهارچرخ محرک، برای تیپ‌های بالاتر در نظر گرفته شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/23
خدايي مشخصه هنوزم جوكه قيافش