موضوعات داغ

افزایش میزان داخلی سازی آمیکو آسنا تا آخر سال جاری

عکس مطلب اول
نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، که روز 27 ام تیرماه آغاز به کار کرد، تبدیل به فرصتی برای نمایش دستاوردهای خودروسازان شده تا توانایی‌های خود را در داخلی سازی محصولات به معرض دید عموم بگذارند. در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برقرار است، شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازی، قطعات ساخت داخل خودروهای خود را به سایرین معرفی می‌کنند.

آمیکو

آمیکو

گروه خودروسازی آمیکو، که مدتهاست خودروهای تجاری سبک، نیمه سنگین و سنگین را به بازار کشورمان عرضه می‌کند، در این نمایشگاه حضور داشت و می‌توانستید تنوع خوبی از محصولات این شرکت را در غرفه آمیکو مشاهده کنید. بخش ویژه‌ای از این غرفه، به پیکاپ آمیکو آسنا اختصاص داشت که یک محصول مهم برای این شرکت به شمار می‌رود و قرار است تا کاربردی چندجانبه برای مشتریان مختلف داشته باشد. این خودرو در دو مدل تک کابین و دو کابین عرضه می‌شود.

آمیکو

آمیکو

طی مصاحبه ای که با آقای فیض بخش، مدیر پروژه داخلی سازی شرکت آمیکو داشتیم، ایشان اعلام کرد که میزان داخلی سازی آمیکو آسنا در حدود 20 درصد است. آمیکو کماکان به دنبال افزایش میزان داخلی سازی محصولات خود است و در همین زمینه، فیض بخش از تصمیم این شرکت برای افزایش میزان داخلی سازی آمیکو آسنا به 30 درصد خبر داد. قرار است این داخلی سازی سی درصدی، شامل قسمت عمده اجزای کابین و برخی قطعات بدنه شود. هدف آمیکو رسیدن به این میزان از داخلی سازی تا پایان سال جاری است. آمیکو آسنا در کنار کمپرسی آمیکو 2631 از جدیدترین محصولات این شرکت در مدت اخیر بوده‌اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/1
یه کافر بی دین اینجا نیست به ما بگه میشه روی این آسنا پیشرانه دیزلی فوتون گذاشت یا نه؟؟