موضوعات داغ

دوج چلنجر به ناوگان پلیس راه فلوریدا پیوست، خداحافظی خوش شانسی با متخلفان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پلیس گشت بزرگراهی فلوریدا، به تازگی نمونه‌هایی از دوج چلنجر را در ناوگان خود به کار گرفته تا بهتر بتواند مختلفان را کنترل کند. البته بروزرسانی‌هایی در این خودرو صورت گرفته تا بهتر بتواند به ایفای وظایف خود بپردازد، از جمله دوربین 360 درجه، لامپ‌های اضطراری و چراغ‌های جدید که نورپردازی بهتری را برای دوج چلنجر پلیس فراهم می‌کنند.
نسخه‌های مختلفی از دوج چلنجر در بازار وجود دارد. نمونه‌های متداول، پیشرانه 5.7 لیتری HEMI V8 دارند که 375 اسب بخار قدرت و 555 نیوتون متر گشتاور ارایه می‌دهد. این موتور با یک گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک ارایه می‌گردد. قیمت پایه این تیپ، 34,100 دلار است.
نسخه قوی‌تر، موتور حجیم‌تر 6.8 لیتری دارد که 485 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و حتی اگر این قدرت برای شما کفاف نمی‌دهد، می‌توانید دوج چلنجر هلکت را بخرید که پیشرانه 6.2 لیتری سوپرشارژر دارد و 717 اسب بخار قدرت خروجی را ارایه می‌کند. در نهایت به قوی‌ترین نسخه می‌رسیم که دوج چلنجر هلکت Redeye نام دارد و موتور V8‌ آن، 797 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این نسخه تنها 3.4 ثانیه است می‌تواند به سرعت 326 کیلومتربرساعت دست پیدا کند. آنطور که مشخص است، اکثر نمونه‌های خریداری شده توسط پلیس فلوریدا، از قوی‌ترین نسخه هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد