موضوعات داغ

دنا اتوماتیک تا آخر امسال توسط ایران خودرو عرضه می شود

عکس مطلب اول
وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه پژو 301 به بازار تا پایان سال خبر داد و گفت: نمی‌توان زمان‌بندی دقیقی برای توقف خط تولید پراید اعلام کرد اما براساس برنامه‌های موجود باید خط تولید این خودرو متوقف شود.
رضا رحمانی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار گفت: اقدامات انجام گرفته و اخذ سیاست‌های مناسب منجر به آرامش بازار شده است و شرایط بهتر نیز می‌شود، در واقع در حال حاضر شوک ناشی از تحریم تخلیه شده و بازار به ثبات نسبی رسیده است؛ وضعیت بازار بهتر از شرایط کنونی می‌شود.
وی درباره برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار خودرو افزود: حفظ تولید موجود و افزایش میزان آن و در نتیجه عرضه بیشتر خودرو به بازار، شرایط را بهبود می‌بخشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: تعهدات خودروسازان روز به روز در حال کاهش است چرا که این شرکت‌ها مکلف بودند 80 درصد تولیدات خود را در قالب عمل به تعهدات به مردم تحویل دهند.

تعهدات خودروسازان تا انتهای سال صفر می‌شود
رحمانی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، تعهدات خودروسازان روز به روز کاهش می‌یابد و این شرکت‌ها تا انتهای سال به تمام تعهدات خود عمل می‌کنند در نتیجه تعهدات خودروسازان صفر شده که این امر موجب کاهش قیمت چهارچرخ‌ها در بازار می‌شود.
عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تولید 3 محصول جدید ایران خودرو که تا پایان سال باید به بازار عرضه شوند در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ توضیح داد: مقرر است ایران خودرو بسته‌ای برای تعمیق ساخت داخل و رفع تعهدات پیگیری کند که یکی از برنامه‌های این بسته ارائه محصولات جدید و متوقف شدن خط تولید خودروهای قدیمی است.

دنا اتوماتیک تا انتهای سال تولید می‌شود
وی ادامه داد: ایران خودرو 3 محصول جدید که دو محصول آن کاملاً جدید است، در دست تولید دارد و سومین محصول نیز تولید دنا اتوماتیک است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که پژو 301 تا پایان سال به بازار روانه می‌شود؟ گفت: بله؛ یکی از برنامه‌ها عرضه پژو 301 به بازار تا پایان سال است.
رحمانی درباره توقف خط تولید پراید تصریح کرد: براساس برنامه خودروسازان، خط تولید خودروهای قدیمی باید متوقف شود.
عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: نمی‌توان زمان‌بندی دقیقی برای توقف خط تولید پراید اعلام کرد اما براساس برنامه‌های موجود باید خط تولید این خودرو متوقف شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/12
حرکت های اینچنینی تلاشی است جهت انحراف اذهان عمومی از خواسته های به حق و واقعی خودرویی. هر زمان که مسولین و ذینفعان بازار انحصاری خودرو از سوی افکار عمومی تحت فشار قرار می گیرند، با حرکت های ضعیف این چنینی، سعی در ارضای خواسته های خودرویی بازار می کنند. عدم اقبال چنین حرکتهایی وابسته به نسنجیده بودن جوانب آن نظیر قیمت، البته منجر به شکست تلاشهای ناامیدانه این گروه خواهد شد.
1398/6/12
والا گیربکس دستی این ماشینو من داشتم کلی مشکل داشت. اتوماتیکش رو نمیدونم چی بشه. خیره ایشالا و بهتر باشه