موضوعات داغ

حضور مديران و كاركنان با انگيزه و با اراده در سايپا، تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است

عکس مطلب اول
به گزارش سايپانيوز، حجت‌الاسلام و المسلمين محمدحسن ابوترابي فرد در مراسم تشييع پيكر دو شهيد گمنام دفاع مقدس در شركت سايپا افزود: آن چه در سايپا در زمينه افزايش ميزان توليد محصولات در ماه‌هاي گذشته و دستيابي به ركورد روزانه بيش از ۲ هزار خودرو رخ داده، نشان مي‌دهد تحريم نمي‌تواند بر سر راه ملت ايران مانع و بن‌بست ايجاد كند.
عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه تصريح كرد: صنايع كشور نيازمند مديراني از جنس مديران جدید سايپا است که با برخورداري از انگيزه و انديشه صحيح بتوانند عظمت اقتصادي خلق كنند.
وي يادآور شد: سايپا اخیراً با تكيه بر همين قابليت‌ها و شناسايي توانمندي‌هاي و با كمك شركت‌هاي دانش‌بنيان ايراني توانسته بيش از ۳۸ قطعه از قطعات خودرو را بومي‌سازي و از خروج ميليون‌ها يورو ارز از كشور جلوگيري كند.
به گفته ابوترابي فرد گروه خودروسازي سايپا با تكيه بر همين مسير كنوني خود و استفاده از ظرفيت‌هاي دروني و بومي، مي‌تواند در آينده محصولاتي پيشرفته و قابل رقابت با صنايع خودرويي جهان طراحي و توليد كند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابي فرد در بخش ديگري از اظهارات خود افزود: امروز نظام اسلامي به‌دنبال بريدن ريشه‌هاي فساد و بازتعريف مجدد يك ساختار اداري پويا با بيشترين سطح كارايي و مبتني بر انديشه مديران صالح و با انگيزه است.
امام‌جمعه موقت تهران خواستار استفاده صحيح از منابع اقتصادي، اصلاح الگوهاي مصرف و تلاش براي افزايش توليد كالاهاي ايراني شد و تصريح كرد: خلق ثروت پايدار و استفاده هدفمند از منابع كشور از جمله آرمان‌هاي بلند بيانيه گام دوم انقلاب است كه مي‌توان سايپا را يكي از پيشگامان اين عرصه در بخش توليد ملي دانست.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/9
یه جور میگید با انگیزه انگار انگیزشون کمک به خلق بخاطر رضای خداس !!
انگیزه فقط خالی کردن جیب خلقه !!!!!
1398/7/9
اتفاقا تا زمانی که نمیتونه پیش فروش های قبلی خودشو طبق موعد تحویل بده و اقدام به فروش فوری میکنه بهتره بهش بگیم پیشگام در دزدی مکانیزه از مردم

من دو ماهه تکمیل وجه کردم و از موعد تحویلش گذشته تا بدردنخورترین ماشین تولید ایران رو تحویل بگیرم . اما دریغ از تحویل ماشین
1398/7/9
دستشون درد نکنه پراید لگن 20 تومنی رو دو برابر کردن و با کیفیت فاجعه میدن به مردم ، تازه اونم نمایندگیهاشون احتکار میکنن و به مصرف کننده نمیرسه ، واقعا بنده نوازی میکنن ، خدا رو شکرررر
1398/7/9
حداقل داریم می فهمیم کیا توی سایپا سهم و سهام دارن که یه مدته شروع کردن به تعریف و تمجید از سایپا بزرگترین قاتل مردم ایران ... اینا یا خارج از ایران و سایر کمپانی هارو ندیدن یا اگه دیدن فکر می کنن مردم چیزی از خودرو نمی دونن که تولیدات سایپا بنظرشون رولزرویس میاد.