موضوعات داغ

نسل جدید کیا اپتیما در راه است و به زودی معرفی می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا اپتیما برندی پرفروش و محبوب در بازارهای جهانی بوده و در بازار داخلی کشور هم توانسته مشتریان زیادی به سمت خود جذب کند. حال شرکت خودروسازی کیا برای بهبود موقعیت این خودرو در بازار و افزایش فروش آن در بازارهای جهانی، در حال طراحی و توسعه نسل جدید این برند محبوب جهانی است و حال انتشار چندین تصویر پیش نمایش از این خودرو، نوید معرفی نسل جدید آن را در آینده ای نزدیک می دهد.
چندی پیش شرکت خودروسازی کیا اولین پیش نمایش رسمی نسل جدید کیا اپتیما و یا در بازار کره جنوبی کیا K5 را منتشر کرده و سپس اعلام کرد که در ماه دسامبر امسال به طور رسمی از آن رونمایی خواهد کرد. همانطور که در تصاویر پیش نمایش می توان دید، نسل جدید کیا اپتیما تغییرات بسیار زیادی دریافت کرده و شاهد یک طراحی کاملا جدید و جسورانه تری در قسمت جلو و عقب اتومبیل هستیم. درست همانند نسل جدید هیوندای سوناتا، خودروی نسل جدید کیا اپتیما هم سعی کرده است تا به عنوان یک خودروی سدان اسپرت ظاهر شود و در این خصوص شرکت خودروسازی کیا هم تایید می کند که این خودرو در فرم بدنه خود تحول پیدا کرده و قرار است که با عناصر طراحی جسورانه و اسپرت، اشتیاقی دیگر در بازار خودروهای سدان ایجاد کند.

نسل جدید کیا اپتیما

نسل جدید کیا اپتیما


آینده نگری کیا تنها در طراحی بیرونی اتومبیل خلاصه نشده است و بیشتر از آن می توانیم در داخل کابین شاهد طراحی پیشرفته و آینده نگر باشیم که اصلی ترین بخش آن مربوط کنسول مرکزی کامل دیجیتال مجهز به یک صفحه نمایشگر پهن و عریض می شود که در قسمت بالای داشبورد قرار گرفته است.
همانطور که انتظار می رفت، هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو در دسترس نیست، اما کیا معرفی رسمی این اتومبیل را کمتر از 2 ماه دیگر و در ماه دسامبر انجام خواهد داد و جزییات فنی آن در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و سپس سال آینده به خط تولید این شرکت اضافه می شود.

نسل جدید کیا اپتیما

نسل جدید کیا اپتیما

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/8
Oh my God اپتیما یه اتفاقه یه معجونه 😍