موضوعات داغ

تصاویری جدیدی از فیس‌لیفت جک S7 منتشر شد!

عکس مطلب اول
تقریباً 40 روز پیش بود که تصاویری از فیس‌لیفت جک S7 منتشر شد . در آن تصاویر تمامی بدنه مشخص نبود و تنها قسمت‌هایی همچون جلو پنجره و چراغ‌های عقب خودرو دیده می‌شدند.
اکنون تصاویر جدیدتری از فیس‌لیفت جک S7 منتشر شده‌است. در این تصاویر بدنه و همچنین داشبرد فیس‌لیفت جک S7 نمایش داده شده‌است. برای مشخص شدن میزان تغییرات ، تصاویر جک S7 را در کنار تصاویر فیس‌لیفت آن قرار داده‌ایم.
بیشتر تغییرات در قسمت جلو و عقب خودرو دیده می‌شوند و علاوه بر عوض شدن درب موتور و درب عقب ، گلگیرهای جلو و عقب هم بخاطر استفاده از چراغ‌هایی با فرم جدید دچار تغییر شده‌اند.
نمای جلو مدل قدیمی

نمای جلو مدل قدیمی

فرم چراغ‌های روشنایی در روز جک S7 همانند برادر کوچکترش یعنی جک S3 شده‌است ، ولیکن فرم جلو پنجره و سپر جک S7 همانند دیگر عضو خانواده خودروهای سبک جک ، یعنی جک A5 می‌باشد.
نمای عقب

نمای عقب

نمای عقب جک S7 هم دچار تغییر شده و براساس زبان طراحی جدید شرکت جک دوباره طراحی شده‌است. مشخصه بارز این زبان طراحی چراغ‌هایی هستند که تمامی عرض خودرو را پوشانده‌اند.
نمای عقب مدل قدیمی

نمای عقب مدل قدیمی

در نمای داخلی برخلاف انتظار تغییرات کمتر بوده و فرم و ساختار قبلی داشبورد حفظ شده‌است ،ولیکن خروجی‌های چهارگانه سامانه تهویه مطبوع و نمایشگر سامانه چند رسانه‌ای دوباره طراحی شده‌اند . انتظار این بود که همانند جک A5 از یک نمایشگر بزرگ عمودی استفاده شود ولی در داشبورد جدید از یک نمایشگر عریض افقی استفاده شده‌‌است.
داشبورد

داشبورد

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/9
چين به كجا رسيد و ما هم....
1398/8/9
پیشرفتشون بی نظیره مثل هواوی که اپل اولش بهش میخندید الان از اپل هم پرفروش تره الان جک sc9 رو دیدم واقعا برگام ریخت دمشون گرم خدایی جک که کلا 5 سال نیست ماشین سواری میزنه این یعنی پیشرفت مرسی از خودرو بانک 💓💓💓
1398/8/9
درود
یک زمانی بود هرچیزی که چینی بود از همون اول بهش فحش میدادم
ولی واقعا امروز به جایی رسیدم باید برم از چینی ها هم حلالیت بگیرم!!!
تو طراحی واقعا پیشرفت کردن
به نظرم یک فیس لیفت به معنی واقعی روی این انجام دادن
آفرین
1398/8/10
یه دفعه دگرگون میشن اینا
1398/12/21
پس چرا کرمان موتور این مدل رو نیاورد؟
مدل قدیمی رو برای مونتاژ آماده کرده...!!!