موضوعات داغ

خط و نشان سوپرا برای موستانگ GT + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
این اولین باری نیست که تویوتا سوپرا را در یک رقابت درگ در برابر فورد موستانگ جی تی می بینیم. ولی تا کنون نتایج متفاوتی از رقابت این دو خودرو مشاهده شده است. در اولین رقابت که بین این دو خودرو توسط CarMag انجام شد موستانگ به سوپرا باخت و این با توجه به قدرت بیشتر موستانگ مایه ی تعجب بسیاری از افراد شد.
در رقابت دوم که توسط تراتل هوس انجام شد فورد موستانگ برد قاطعی را به دست آورد. اما حالا شاهد رقابت سوم هستیم که توسط Carwow برنامه ریزی شده است. اما اینبار با یک تویوتا سوپرای عادی طرف نیستیم بلکه یک نسخه ی تیونینگ شده توسط Litchfield است.
موتور 3 لیتری 6 سیلندر خطی توربوشارژر دار این تویوتا سوپرای تیونینگ شده می تواند 440 اسب بخار قدرت و 60 نیوتون متر گشتاور تولید کند. این قدرت 100 اسب بخار بیشتر از قدرت سوپرا در حالت استاندارد است ولی وزن خودرو همچنان پایین مانده و همان 1520 کیلوگرم است.
در سمت دیگر فورد موستانگ جی تی 1720 کیلوگرمی قرار دارد که موتور 8 سیلندر آن می تواند 450 اسب بخار قدرت و 530 نیوتون متر گشتاور تولید کند. در مورد نتیجه ی رقابت چیزی نمی گوییم و خودتان در ویدیو یزیر ببینید که آیا قدرت بیشتر موستانگ موثر تر خواهد بود یا وزن کمتر سوپرا.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/19
خوب اینکه سوپرا ببره کاملا طبیعیه
چون توی درگ اصلا اسب بخار مهم نیست و اون چیزی که اهمیت داره گشتاور ماشین های
که سوپرا علاوه بر گشتاور بالاتر وزن کمتری هم داره و نتیجتا...
هر بار دیگه این درگ با همین شرایط تکرار بشه بازم سوپرا برنده ست
فقط از خودرو بانک انتظار نداشتم که بیاد توی مسابقه ی درگ برتری اسب بخاری موستانگ رو به رخ بکشه😐😐😐
چون همونطور که گفتم اسب بخار اصلا اهمیتی نداره تو درگ