موضوعات داغ

شرایط پیش فروش جک J4 اتوماتیک توسط کرمان موتور ویژه نیمه دوم آذرماه + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور در نیمه دوم آذرماه 98، طرح پیش فروش خودروی سدان جک J4 اتوماتیک را با دو پیش پرداخت متفاوت ادامه می دهد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش این خودروساز داخلی نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.
در شرایط فروش کرمان موتور آمده است که خودروی سدان جک J4 اتوماتیک با قیمت 149 میلیون و 900 هزار تومانی ثبت سفارش خواهد شد و مشتریان در مرحله اول امکان ثبت نام با دو پیش پرداخت 15 میلیون تومانی یا پیش پرداخت 12 میلیون تومانی را خواهند داشت، ولی هر دو با سود مشارکت 18 درصد، سود انصراف 12 درصد و همچنین موعد تحویل خردادماه 99 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط پیش فروش جک J4 اتوماتیک ویژه نیمه دوم آذرماه

شرایط پیش فروش جک J4 اتوماتیک ویژه نیمه دوم آذرماه


در ادامه بد نیست بدانید که شرکت سازنده از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بر روی جک J4 استفاده کرده است که موفق به دریافت استانداردهای "یورو 5" شده و می‌تواند خروجی قدرت 103 اسب بخاری در دور موتور 6000 داشته باشد که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌های اتومبیل، می‌توان به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد. علاوه بر این، شرکت خودروسازی "JAC" برای انتقال گشتاور 146 نیوتن متری پیشرانه اتومبیل که در دور موتور 4500 بدست می‌آید، از یک گیربکس انتقال متداول CVT استفاده کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/18
نازی هی شرایط فروش بزار آخر کلاش بودن همینه ، مردم پول مفت ندارن