موضوعات داغ

ماجرای یک میلیون و 100 هزار خریدار بدون خودرو

عکس مطلب اول
رضا رحمانی وزیر صمت در نشست هم اندیشی برای رونق تولید که با حضور کارآفرینان، تولیدکنندگان و اصناف برگزار شد، اظهار داشت: با وجود بدعهدی شرکت های اروپایی شاهد تولید روزانه 4 هزار دستگاه خودرو در کشور هستیم. پس از ترک بازار کشور توسط رنو و پژو، ما با تعهدات چند هزار نفری نسبت به خریداران مواجه بودیم و در واقع خودرو فروخته شده بود اما چیزی برای تحویل نداشتیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از اعتماد آنلاین، وی ادامه داد: در آن مقطع یک میلیون و 100 هزار خودرو خریداری شده بودند که نه پول و نه ماشینی برای تحویل به آنها وجود داشت. در آن مقطع این موضع گفته نشد چون نمی خواستیم امید این تعداد خریدار خودرو قطع شود.
وزیر صمت در ادامه بیان داشت: در ابتدای ورود من به وزارت صمت، تعداد تولید خودرو هزار دستگاه هم نبود و این تعداد نیز به کف کارخانه ها می رفت و تحویل خریدار داده نمی شد، اما امروز شاهد افزایش تولید هستیم و زیر 10 هزار دستگاه خودرو کف کارخانه ها وجود دارد که این طبیعی است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/3
باور نکنین این خود با خودروسازان هستش کلا دروغ میگه همه ساندروهای مردم رو مخفی کردند اصلا تبدیل نکنین با مجوزصنعت و معدن و سازمان حمایت ثبت نام کردند این گفته وزیر خلاف مقررات هست باید بیاد تو تعزیرات حکومتی درست وحسابی با مدرک جواب مردم رو بده.