موضوعات داغ

معرفی کوییک R پارس خودرو، هاچبک دو رنگ بازار + عکس

عکس مطلب اول
از جمله تازه واردهای بازار خودروی ایران Quick R پارس خودرو است. خودرویی که با استفاده از پلتفرم X200 ساخته می شود. این خودرو را باید یک ورژن جدید از کوییک استاندارد به حساب آورد و فرزند سوم پلتفرم X200 نیز هست. از زمان عرضه کوییک توسط سایپا، این خودرو مورد استقبال مشتریان جوان قرار گرفت. از این رو حالا ورژن جدیدی از این خودرو با تریم های داخلی و خارجی متفاوت در کیلومتر 9 جاده مخصوص تولید می شود که در نبود خودروهایی چون رنو ساندرو می تواند نیاز بازار را پاسخ دهد.
کوییک R در حال حاضر کم تر از 70 میلیون تومان قیمت دارد و می توان گفت اولین خودرو ایرانی با تریم دو رنگ است. رنگ سقف، آینه ها، بخشی از سپر و فضایی که پروژکتورها در آن نصب شده اند از جمله قطعات دو رنگ در ظاهر کوییک آر هستند.
پارس خودرو کوییک R را با رینگ های آلومینیومی سبک وزن تولید می کند که دیگر تفاوت این خودرو با نسخه معمولی کوییک است.
این خودرو از موتور 1.5 لیتری با 89 اسب بخار نیرو بهره می برد و گشتاور آن 128 نیوتن متر است. در واقع مدل R از نظر فنی با نمونه استاندارد کوییک تفاوتی ندارد. در داخل کابین قطعات دو رنگ همراه با دوخت قرمز رنگ صندلی ها باعث شده وقتی درب خودرو را باز می کنید، المان های جدید را ببینید. البته تفاوت های کوییک R زمانی بیشتر دیده می شود که این خودرو را در کنار یک خودروی تک رنگ قرار بگیرد. زیرا تفاوت های تریم بیرونی آن کاملا به چشم می آید.
از جمله نکات جالب توجه در مورد این ورژن از خودروی کوییک، تولید آن در سالن رنوِ پارس خودرو است. جایی که در سال های گذشته خودروهایی چون تندر, مگان، ساندرو، استپ وی ساخته شده اند. بعضی از کارشناسان عقیده دارند این سالن تولیدی یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید خودرو در ایران است. از طرفی ابزارهای کنترل کیفیت در این سالن باعث می شود احتمالا در آزمون های کیفی هم کوییک R بتواند نمره خوبی دریافت کند.
جدید ترین عضو خانواده کوییک، از نظر کیفیت رنگ هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. زیرا بدنه این خودرو در سالنی رنگ می شود که پیش از این خودروهای رنو، برلیانس، نیسان ماکسیما, تیانا و نیسان قشقایی رنگ آمیزی شده اند. به همین دلیل احتمالا کوییک R در کیفیت رنگ قطعات پلیمری چون سپر و آینه ها می تواند مشتریان را راضی کند.
در واقع باید گفت کوییک R ادامه مسیر پارس خودرو در تولید خودروهای ارزان قیمت بازار ایران است. راهی که در سال های اخیر با برلیانس سری 200 اغاز شده است و با کوییک مدل R ادامه پیدا می کند تا جای خالی محصولات ارزان قیمت خودرو که به دلیل تحریم از تولید خارج شده اند، به نوعی پُر شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/1
نتیجه این همه سال مفت خوری و گرون فروشی باید هم این باشه !! خاک بر سرتون
1398/10/1
موتور هشت سوپاپ M15 سرطانه واقعا!طراحیش هــــــی بدک نیست شاید اما فقدان گیربکس اتومات و یه موتور پرحجم تر اقلا باندازه موتور برلیانس H230 با 103 اسب قدرت خرید این خودرو رو نامعقول میکنه
1398/10/1
واقعا شرکتی که ۱ روز کادیلاک و ماکسیما و مگان و تیانا و پاترول میزده به کجا رسیده!!!!!افسوس
1398/10/1
خدایا این چیه دیگه !!!!!!!! به کجا داریم میریم؟؟؟؟؟