موضوعات داغ

ایران خودرو امروز چه خودروهایی را پیش فروش می‌کند؟ + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
امروز چهارشنبه چهارم دی‌ماه، روزی پر رونق برای ایران خودرو خواهد بود. در آخرین روز از شرایط پیش فروش ایران خودرو، چهار محصول پژو پارس سال، پژو پارس LX، سمند و پژو 207 به متقاضیان عرضه خواهد شد. در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز چند محصول نظیر دنا پلاس یا پژو 206 تیپ 2 پیش فروش شدند.
مشتریانی که در طی دو روز گذشته، از شرایط پیش فروش ایران خودرو بهره‌مند شدند، قادر به ثبت نام در این شرایط نخواهند بود؛ چرا که هر کدملی قادر است تنها یک خودرو را ثبت نام کند. هر هفت محصولی که در روزهای دوم، سوم و چهارم دی توسط ایران خودرو پیش فروش شدند، با موعد تحویل آذرماه ارایه می‌شوند. معلوم نیست آیا ایران خودرو قادر است چنین تعهداتی را در آذر 99 تحویل دهد یا خیر.
مطابق اعلام ایران خودرو در بخشنامه پیش فروش دی ماه، در صورت اعلام قبلی شرکت و تمایل مشتری، قابلیت تمدید مهلت تحویل خودرو وجود دارد. به نظر می‌رسد ایران خودرو با این کار قصد دارد تا رضایت از دست رفته مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروها را به حداقل برساند.
در بین خودروهای پیش فروش شده، سمند LX و پژو پارس جز محصولات خانوادگی و مطرح ایران خودرو به حساب می‌آیند. با توجه به خروج اکثر رقبای چینی گران‌تر از بازار، سدان مطرحی برای مشتریان ایرانی باقی نمانده است. از این رو این افراد باید به سمند و پژو پارس راضی باشند. پژو 207i اما هاچ‌بکی نسبتا پرآپشن و جالب توجه برای مشتریان ایرانی است. این خودرو با ارایه سطح مطلوبی از امکانات در کنار قیمت معقول، گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت است. هرچند مشکلات اصلی پژو 206، همچون فضای کم صندوق عقب و فاصله محوری اندک، در این خودرو وجود دارند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه چهارم دی‌ماه را ملاحظه فرمایید:
خودرورنگهای موجودپیش پرداختموعد تحویل
پژو پارس سالسفید، نقره ای، خاکستری، مشکی39000000آذر 99
پژو پارس LXسفید، نقره ای، خاکستری، مشکی42300000آذر 99
پژو 207iسفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپین، گیلاسی، قرمز دوپوششه48300000آذر 99
سمند LXسفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود33300000آذر 99

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد