موضوعات داغ

درگ تسلا مدل ۳ پرفورمنس با موتورسیکلت الکتریکی زیرو SR/F + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در این ویدیو شاهد مسابقه درگ یک وسیله نقلیه الکتریکی با یک وسیله نقلیه الکتریکی دیگر هستیم. اولی خودرویی با چهار چرخ و دیگری موتورسیکلتی با دو چرخ.
یک خودروی الکتریکی تا چه حد می‌تواند شما را به هیجان بیاورد؟ مقدار هیجانی که چنین خودرویی می‌تواند برای شما به وجود بیاورد خیلی بیشتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. بسیاری از ماشین‌بازها پس از اینکه برای اولین بار تجربه رانندگی با یک خودرو بدون آلودگی هوا را دارند متوجه می‌شوند پایداری و کارایی لزوما متضاد هم نیستند.
در این ویدیو شاهد یک مسابقه درگ برای کسانی هستیم که دوست ندارند حتی یک ذره آلودگی وارد هوا شود: درگ بین دو نماد خودرو و موتورسیکلت‌های الکتریکی. تسلا مدل ۳ پرفورمنس و موتورسیکلت زیرو SR / F.
این دو رقیب که هردو در کالیفرنیا ساخته می‌شوند، از نظر عملکرد بین مدل‌های الکتریکی بهترین رتبه را دارند. مدل ۳ پرفورمنس به لطف آپدیت نرم‌افزاری جدیدش توان ۵۲۰ اسب بخار تولید می‌کند. قدرتی که در کنار گشتاور موتورهای الکتریکی، این تسلا را به رقیبی سرسخت در درگ تبدیل می‌کند.
اما این‌بار، مدل ۳ در پیست درگ با یک رقیب کاملا متفاوت روبرو شده است. یک مبارز خیابانی، موتورسیکلت زیرو SR / F با وزن ۲۲۰ کیلوگرم که توان ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۹۰ نیوتن متر تولید می‌کند. کدامیک برنده خواهد شد؟‌
با ورود به سال ۲۰۲۰ قطعا شاهد مسابقات جذاب دیگری بین وسایل نقلیه الکتریکی پرقدرت خواهیم بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد