موضوعات داغ

با کم فروشی در برخی پمپ بنزین ها برخورد جدی شود

عکس مطلب اول
حسین امیری خامکانی عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: باید نظارت بیشتری بر روی جایگاه داران صورت بگیرد، زیرا کم فروشی یا وارد کردن چند لیتر هوا در باک خودروها خلاف قانون بوده و در این شرایط سخت اقتصادی و گرانی بنزین نباید اجازه چنین کاری داده شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خانه ملت، وی ادامه داد: از صنف جایگاه داران انتظار می رود تا بر روی جایگاه ها نظارت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند چند جایگاه دار به اعتبار تمامی جایگاه داران آسیب بزند. همچنین یکی دیگر از راه‌های نظارتی ساماندهی و تجمیع جایگاه‌ها است تا دولت با چند جایگاه‌دار طرف باشد، همچنین نظارت و مدیریت بر جایگاه‌ها از طریق شرکت‌های تشکیل شده بیشتر شود اما تاکنون این تجمیع صورت نگرفته است.
وی در پایان بیان داشت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باید تلاش کند تا بیش از این در حق مردم اجحاف نشود و جلوی تخلفات در این حوزه را بگیرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/14
امشب 14دی در جایگاه الهایی قبل از پلیس راه اهواز خودروی پراید صفر کیلومترم که هنوز چراغش روشن نشده بود 32لیتر گرفت در صورتی که باید موقعی که چراغ روشن باشه حداکثر30لیتر بگیرد نه اینکه با چراغ خاموش 32 لیتر بگیرد
1398/10/15
من از استان فارس پیام میدم، باور بفرمائید اصلا هم نوع بنزین که معلوم نیست چیه و به گفته تنظیم موتورهای شهرمون در خودروی 206 صدی یازده تا دوازده و بیشتر میسوزه، خرابه و هم اینکه از یک پمپ بنزین به پمپ بنزین دیگه انگاری حجم باک خودرومون تغییر میکنه شاید هم مقدار بنزین فروشندگان جایگاههای فروش بنزین!!!!
1398/10/15
من شکایت کردم هیچ کد رهگیری ندادن بعد از دو ماه زنگ زدن میگن شما اشتباه میکنی کار ما درسته ...انقدر مضحک بود شماره منو دادن به کارگر پمپ بنزین زنگ زد گفت . مگه میشه برای شکایت من بری پیش مادرم بخوای نتیجه بگیری . باید مسئول دیگه ای مرجع رسیدگی کننده باشه . وگرنه انشالله ماشالله دولت دزدی خودش رو هم مثل ویروس اختلاسیش بین ملت پراکنده میکنه