موضوعات داغ

رقص مضحک ایلان ماسک هنگام راه اندازی کارخانه تسلا در چین + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ایلان ماسک، موسس 48 ساله تسلا موتور در روزهای گذشته و همزمان با راه اندازی تسلا مدل Y در کارخانه چینی این شرکت در شانگهای، به روی صحنه آمد تا در مورد دستاوردها و برنامه های این شرکت صحبت کند، اما ایلان ماسک در جریان این کنفرانس به قدری هیجان زده شد که شروع به رقصیدن کرد، اما حقیقتی که وجود دارد شادی و رقص مضحک ایلان ماسک بر روی صحنه بود که مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفت.
گذشته از رقص مضحک ایلان ماسک در مقابل تماشاچیان که در خودروبانک قرار گرفته و می توانید صحبت های بعد از آن را با زیرنویس فارسی شاهد باشید، بنیانگذار میلیاردر شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که مونتاژ تسلا مدل Y در کارخانه شانگهای این شرکت انجام خواهد شد. به طور دقیق تر باید گفت که اوایل سال 2019 کار بر روی ساخت اولین کارخانه شرکت خودروسازی تسلا خارج از ایالات متحده آمریکا و در کشور چین آغاز شد و حدود 10 ماه بعد، این کار به پایان رسیده بود. این کارخانه ظرفیت تولید 150 هزار اتومبیل را دارد، اما امکان گسترش آن به سالیانه 250 هزار وسیله نقلیه وجود خواهد داشت، البته پس از آنکه خودروی شاسی بلند تسلا و همچنین خودروی پرفروش تسلا مدل 3 نیز به خط تولید این کارخانه اضافه شوند.
تولید خودروی تسلا مدل 3 در کارخانه چینی این شرکت، باعث خواهد شد تا قیمت تسلا مدل 3 به صورت محلی از 355 هزار و 800 یوان به چیزی حدود 323 هزار و 800 یوان کاهش پیدا کند، این یعنی از قیمت حدودا 51 هزار دلاری به قیمت 46 هزار و 417 دلاری کاهش پیدا خواهد کرد و با در نظر گرفتن یارانه دولتی، امکان خرید آن با قیمت 299 هزار و 50 یوان (حدودا 42 هزار و 800 دلار) وجود خواهد داشت. علاوه بر این پیش بینی می شود که خودروی تسلا مدل Y در کشور چین حدود 444 هزار یوان (63 هزار و 648 دلار) قیمت گذاری شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد