موضوعات داغ

ورود محمدرضا گلزار به بازار خودرو، شوروم مرکزی «ایران‌روور» و «ریزار روور» افتتاح شد + عکس

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
جمعه چهارم بهمن ماه جاری، شرکت ایران‌روور شوروم مرکزی خود واقع در بلوار صبا تهران را با حضور تعداد زیادی از هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران، افراد سرشناس و خبرنگاران را افتتاح کرد. این در حالی است که این شرکت از چندی پیش فعالیت خود را با محمدرضا گلزار با نشان تجاری ریزار روور در زمینه تجهیز و طراحی خودروهای خاص و سفارشی آغاز کرده است. به همین منظور روز جمعه محمدرضا گلزار با حضور در مراسم افتتاحیه شوروم مرکزی خود و ایران‌روور، خیل عظیمی از هواداران خود را راهی این مجموعه کرد.
گفتنی است شرکت ایران‌روور یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین مراکز تجهیز و سفارشی‌سازی خودرو در ایران است که از جمله اقدامات آن‌ها می‌توان به سفارشی‌سازی خودروها با حفظ اصالت بر مبنای درخواست و سلیقه مشتری اشاره کرد. از سوی دیگر یکی از بخش‌های فعالیت این شرکت، طراحی و تجهیز خودروهای امدادی، آمبولانس، خودروهای کمپر و آفرودی است که با به نمایش درآوردن برخی از پروژه‌ها، نظر علاقه‌مندان در این مراسم را به خود جلب کرده بود.

ایران روور

ایران روور

شایان ذکر است ایران‌روور و ریزار روور در زمینه بازسازی و فیس‌لیفت انواع خودروها از جمله مرسدس بنز G کلاس و تویوتا لندکروزر نیز فعالیت می‌کند. به همین خاطر دو دستگاه مرسدس بنز G کلاس سفارشی نیز در شوروم مرکزی این شرکت به نمایش درآمده بود. طراحی و تولید قطعات افترمارکتی توسط این مجموعه از نکات بارزی است که پتانسیل این شرکت در سفارشی‌سازی خودروها را به عرصه ظهور درآورده است.
یکی از پروژه‌های جذاب این شرکت، تجهیز دو دستگاه ون هیوندای H350 است که مختص به محمدرضا گلزار بوده و به‌صورت کاملا سفارشی به‌صورت خودروهای VIP در آمده است. از ویژگی‌های این خودروها می‌توان به صندلی‌های سفارشی MBS اشاره کرد که به امکاناتی نظیر گرمکن و سردکن، ماساژور، ایربگ و تنظیم در چندین حالت مختلف مجهز است. همچنین این خودروها دارای امکانات رفاهی متعدد نظیر سیستم صوتی حرفه‌ای، نورپردازی داخلی، محل استراحت و مبلمان داخلی است.
شایان ذکر است در پایان این مراسم، مدیران ارشد شرکت ایران‌روور، به مناسبت شصت سالگی این برند، به رسم یادبود کیک تولدی را بریدند و این مهم را جشن گرفتند. علاقه‌مندان به خودروهای خاص، سفارشی و کمپر می‌توانند با بازدید از شوروم مرکزی این شرکت واقع در بلوار صبا تقاطع خیابان شریعتی، از نزدیک با پروژه‌های این شرکت آشنا شوند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/7
چه حال به هم زنه اين گلزار🤮
1398/11/7
تو اين وضعيت اقتصادي مملكت مشخص شد چه ادمهايي دارم با خون مردم نون مي خورن
1398/11/7
همینو کم داشت
بیاد تا به این هم گند بزنه