موضوعات داغ

بازار خودرو در هفته جاری روی آرامش به خود دید

عکس مطلب اول
بررسی بازار خودرو در روز سه شنبه 29 اسفندماه نشان می دهد که قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی پس از یک شیب افزایشی در دو هفته گذشته، مجدد با یک روند نزولی همراه شده است و در این هفته بازار خودرو آرام تر از هفته های گذشته بوده و قیمت ها به نسبت هفته گذشته و اوایل هفته جاری روند نزولی به خود گرفته است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران نیز در خصوص وضعیت قیمت خودرو در بازار اظهار داشت: بازار در روزهای اخیر آرام تر شده و قیمت خودرو در حال کاهش است. بازار خودرو تابع عرضه و تقاضا بوده و اگر عرضه به خوبی صورت نگیرد قیمت خودروها افزایش خواهد یافت و وسوسه خرید خودرو نیز از کارخانه افزایش می یابد.
بر این اساس قیمت خودروهای پرتیراژ محصولات سایپا در روز سه شنبه 29 بهمن برای پراید 111 حدود 61 میلیون تومان قیمت خورد. پراید 131 با قیمت 59 میلیون تومان، تیبا با قیمت 66 میلیون تومان و ساینا با قیمت 68 میلیون تومان در بازار معامله شدند.
همچنین در گروه صنعتی ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۹۸ میلیون تومان و فول آن ۱۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۱۱۸ و فول آن ۱۲۲ میلیون تومان، سمند ۹۴ میلیون تومان، رانا ۱۰۱ میلیون تومان و دنا در حدود ۱۴۰ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد