موضوعات داغ

همکاری فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی با وزارت صمت

عکس مطلب اول
مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رضا رحمانی وزیر صمت دیدار کرد. رحمانی در این دیدار اظهار داشت: بنا داریم مجموعه تست های رانندگی خود را در نزدیکی قم ایجاد کنیم و خودروسازان می توانند از توانمندی های فدراسیون موتورسواری اتومبیلرانی استفاده کنند و امکان خوبی برای کمک به این بخش فراهم شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، وزیر صمت در ادامه بیان داشت: مرکز تست جاده ای با همکاری ایران خودرو، سایپا و موسسه ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ایجاد می شود و فرصت بسیار مناسبی برای مشارکت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خواهد بود.
مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این نشست با تشکر از توجه رحمانی به مجموعه موتورسواری و اتومبیلرانی کشور گفت: این فدراسیون مجموعه کاملی از متخصصان و کارشناسان زن و مرد ماهر و زبده در سطح عالی را بعنوان همکار در کنار خود دارد و می توانند دانش و توان فنی خود را در اختیار مجموعه خودروسازان کشور و افزایش ایمنی و مهارت های رانندگی در سطح کشور قرار دهند.
رحمانی در این نشست صمیمانه با قبول دعوت ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای بازدید از امکانات و پیست های مجموعه ورزشی آزادای، گفت: حتما در برنامه ای از این امکانات دیدار خواهم کرد و امیدواریم بتوانیم به خوبی از توان متخصان ایرانی این فدراسیون، مجموعه کشور بهرمند شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد