موضوعات داغ

نگاهی به قیمت هاوال H2 در بازار آزاد + جدول قیمت اسفندماه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
هاوال H2 کراس اووری زیبا، جذاب و قدرتمند است که متاسفانه با وجود تمام مزایا و نقاط قوت، موفق نشد در بازار کشورمان حضور موفقی داشته باشد. هاوال H2 ابتدا توسط عظیم خودرو به بازار ایران معرفی شد که حضور آن با موفقیت همراه نبود. در ادامه گروه بهمن این خودرو را در نسخه مونتاژی به مشتریان عرضه کرد. هاوال H2 در خط تولید بهمن موتور عمر کوتاهی داشت و تولید آن به واسطه بازگشت تحریم‌های خودروسازی و تعلیق فعالیت‌های هاوال در ایران دچار مشکل شد. قیمت هاوال H2 آن را به رقیبی برای جک S5 و چری تیگو 5 تبدیل کرده است، هرچند که این خودرو می‌تواند با کراس‌اوورهای چند سگمنت به طور همزمان به رقابت بپردازد.
برند هاوال یکی از زیرمجموعه‌های شرکت خودروسازی گریت وال محسوب می‌شود که تولید آن معمولا در رده خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند قرار می‌گیرد. از این برند تاکنون محصولاتی همچون هاوال H2 ، هاوال H6 و هاوال H9 به بازار کشورمان راه یافته‌اند که قیمت هاوال H2‌ در بازار آن را به ارزان‌ترین نماینده این برند در ایران تبدیل کرده است. هاوال برندی با کیفیت است که محصولات آن برخلاف بسیاری از خودروهای چینی، سطح قابل قبولی از ایمنی را رعایت می‌کنند. به همین دلیل خودروهای هاوال در کشورهای توسعه یافته‌ای همچون استرالیا به فروش موفقی دست پیدا کرده‌اند.

هاوال H2

هاوال H2

طراحی هاوال H2 در کل ساده و شیک ارزیابی می‌شود و می‌توان آن را خودرویی زیبا قلمداد کرد. علاوه برآن نصب امکانات رفاهی و ایمنی گوناگون نظیر سانروف برقی، شیشه‌های برقی، آینه وسط ضد نور، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، سیستم کنترل پایداری، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های تاشوی برقی، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو به صورت دستی، استارت بدون کلید، تهویه دوگانه خودکار، تودوزی چرمی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، بلوتوث، دوربین دید عقب، سیستم نمایش فشار باد لاستیک TPMS و 6 عدد کیسه هوا، سنسور نور و باران، سنسورهای پارک عقب، پاور ویندوز و آنتن کوسه‌ای، می‌تواند تا حدی قیمت هاوال H2‌ را برای مشتری منطقی جلوه دهد.
در سوی مقابل این خودرو از موتور توربوشارژر استفاده می‌کند که نسبت به پیشرانه‌های عادی استهلاک بیشتری دارد و نسبت به کیفیت سوخت حساس‌تر است. از سوی دیگر با توجه به افت قابل توجه تولید هاوال H2‌ در کشور، به نظر می‌رسد این خودرو در طولانی مدت به مشکل کمبود قطعات یدکی دچار شود. افت تولید هاوال H2 به همراه نوسانات بازار خودرو، شرایطی نامطلوب را برای هاوال H2‌ در ایران ایجاد کرده است. هاوال H2‌ خودرویی محبوب است و به همین دلیل با رشد فزاینده قیمت مواجه شده است. اکنون آگهی‌های معدودی از هاوال H2‌ در سایت‌های خرید و فروش به چشم می‌خورند که اکثر آن‌ها به واسطه درج قیمت فراتر از حد انتظار، با نشان قیمت توافقی به نمایش گذاشته شده‌اند. در جدول زیر به بررسی قیمت هاوال H2 در بازار آزاد پرداخته‌ایم. خرید این خودرو به واسطه قیمت غیرواقعی و مشخص نبودن آینده آن در بازار ایران توصیه نمی‌شود و اگر قصد خرید کراس‌اووری در محدوده 300 میلیون تومان را دارید، بهتر است تا نگاهی به رقبای در حال تولید این خودرو نظیر جک S5 و چری تیگو 5 داشته باشید که وضعیت بهتری از نظر خدمات پس از فروش در بازار دارند. ذکر این نکته ضروری است که قیمت‌ها تقریبی هستند و شما ممکن است با اعداد و ارقام مختلفی در بازار مواجه شوید.

سال ساختکارکردرنگبدنهقیمت
1398صفر کیلومترسفیدبدون رنگ335 میلیون تومان
1398صفر کیلومترسفیدبدون رنگ340 میلیون تومان
139716,000 کیلومترسفیدیک لکه رنگ322 میلیون تومان
139753,000 کیلومترمشکییک لکه رنگ302 میلیون تومان
139738,000 کیلومترسفیدبدون رنگ320 میلیون تومان

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد