موضوعات داغ

کاهش ۵۰۰۰ تومانی نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران - شمال

عکس مطلب اول
ریاست جمهوری در تماسی تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، دستور کاهش ۵۰۰۰ تومانی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال برای خودروهای سواری در ایام عادی و پیک را صادر کرد. محمد اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تماس تلفنی رئیس جمهوری با وی، اظهار کرد که ایشان در این تماس تلفنی دستور کاهش ۵ هزار تومانی نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال برای خودروهای سواری را صادر کرده است.
برهمین اساس، نرخ عوارضی برای خودروهای سواری در روزهای عادی به ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد و برای روزهای شلوغ و پرتردد، نرخ عوارضی به ۳۰ هزار تومان کاهش پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که تا پیش از این، نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال طبق هماهنگی برای خودروهای سواری در روزهای عادی 25 هزار تومان و برای روزهای پرتردد، معادل 35 هزار تومان تعییین شده بود. علاوه بر این، برای خودروهای وانت عوارض 35 هزار تومانی، برای مینی بوس عوارض 40 هزار تومانی و همچنین برای اتوبوس ها، عوارض 45 هزار تومانی تعیین شده بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/7
بنده نوازی کردین ، واقعا سنگ پای قزوین کم میاره
1398/12/7
وای. ما چقدر خوش بختیم. همه با هم بگیم‌ حسن جون مچکریم.
1398/12/7
زحمت کشیدن واقعا !!! منت بر دیدگان مردم نهادند !!!!!!!
1398/12/8
تا پیش از این کدومه برادر امروز اولین روز تردد عمومی در این آزاد راه است ودر مراسم افتتاحیه چند روز پیش جناب رییس جمهور دستور عوارض ۲۰ و۳۰ هزار تومانی را صادر کردند لذا تا کنون کسی ۲۵ ویا ۳۵ هزار تومان عوارضی پرداخت نکرده که اینچنین تیتر میزنید