موضوعات داغ

تصاویر گرافیکی نسل جدید نیسان ایکس تریل توسط مقامات برزیلی فاش شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همه ما از طراحی و توسعه نسل جدید نیسان ایکس تریل خبر داریم و تاکنون تصاویر جاسوسی متعددی از این خودرو در رسانه ها منتشر شده است، اما شاید هیچکدام به اندازه افشای تصاویر گرافیکی نیسان ایکس تریل نسل جدید، آن هم توسط وزارت اقتصاد برزیل مورد توجه قرار نگرفته است. این تصاویر شاید نمونه اولیه طرح گرافیکی نیسان ایکس تریل باشند، اما همین تصاویر گرافیکی به خوبی جزییات طراحی را در قسمت های مختلف نشان می دهد.
با تطابق این تصاویر گرافیکی با عکس های جاسوسی منتشر شده، می توانیم چهره نسل جدید نیسان ایکس تریل را بهتر و کامل تر از همیشه شاهد باشیم. اولین چیزی که با انتشار تصاویر گرافیکی جلب توجه می کند، زبان طراحی نسل جدید کمپانی خودروسازی نیسان خواهد بود که باعث شده در ظاهر خود به کراس اوور معروف این شرکت، یعنی نیسان جوک نسل جدید شبیه شود و این شباهت را می توانیم در فرم جلوپنجره با حاشیه کرومی پهن آن موسوم به V-Motion، چراغ های نواری شکل باریک جلو و همچنین در نصب چراغ های اصلی روشنایی در اطراف سپر شاهد باشیم، هرچند چراغ های نصب شده بر روی نیسان ایکس تریل فرمی مستطیل شکل و کشیده دارند که در خودروی نسل جدید نیسان جوک همانند نسل اول خود فرمی گردی شکل دارد، اما در مجموع چهره هر دو اتومبیل شباهت های زیادی به یکدیگر پیدا کرده است.

تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان ایکس تریل

تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان ایکس تریل


شاید ظاهر خودرو با انتشار تصاویر جاسوسی و یا تصاویر گرافیکی برای مخاطب نمایان شده باشد، اما شرکت خودروسازی نیسان همچنان اطلاعات فنی اتومبیل را محفوظ نگه داشته است که معرفی رسمی این اتومبیل را جذاب خواهد کرد، اما گزینه تایید نشده ای از سوی رسانه ها مطرح شده و به یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی اشاره می کند که خروجی قدرت آن برابر با 172 اسب بخار و همچنین خروجی گشتاور آن هم به حداکثر 237 نیوتن متر خواهد رسید که به احتمال بسیار زیاد، در خودروی نسل جدید نیسان آلتیما با خروجی قدرت و گشتاور بیشتر هم مورد استفاده قرار گیرد.
پیش بینی می شود که خودروی نیسان ایکس تریل اواخر امسال معرفی شود، ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و تعطیلی نمایشگاه های اتومبیل، دقیق مشخص نیست که این خودرو در کجا و چه زمانی معرفی می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/15
بنظرم نیسان و زیرمجموعه هاش، باید یه تغییر اساسی توی طراحیاشون بدن. طراحیشون برخلاف اکثر خودروسازا که امسال طراحی پیشرفته و آینده نگرانه و البته رادیکالی در محصولاتشون دارن، هنوز قدیمی جلوه میکنه. نیسان باید زبان طراحیشو تغییر بده.