موضوعات داغ

با شروع فعالیت بازار خودرو، قیمت روز خودروها در سال 99 اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
سال 98، سالی پر از فراز و نشیب برای صنعت خودروی کشور و قیمت ها در بازار بود، به طوری که در زمستان سال گذشته شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در بازار خودرو بودیم و خودروی پراید به عنوان ارزان ترین خودروی کشور، توانست در مدل های 111 هاچ بک از مرز 70 میلیون تومان هم عبور کند، با این وجود فعالان بازار خودرو از نبود مشتری و رکود سنگین در بازار خودرو سخن می گویند که با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نمایشگاه های خودرو، این رکود عمیق تر از همیشه شده است.
حال به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب، در آخرین روز فروردین ماه و در نخستین روز فعالیت بازار خودرو، قیمت های جدید انواع خودروهای داخلی در بازار توسط اتحادیه فروشندگان خودرو تهران منتشر شده است که در ادامه می توانید جزییات قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در آخرین روز فروردین ماه سال 99 را شاهد باشید.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت روز محصولات سایپا



قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت روز محصولات ایران خودرو

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/1
یعنی من موندم بخدا ...هیشکی پیدا نمیشه یچیزی به اینا بگه.آخه کجای دنیا اینجوریه .؟برپدرو مادرتون لعنت و هزار لعنت....
1399/2/1
چه جالب توی این اوضاح نمیدونم به این قیمت ها بخندم یا بگریم اخه اینها چه قیمت هایی هست شب قبل قیمت گذاری چی میزنن ایرانخودرو و سایپا لامصبا!!!!!!!
1399/2/2
یعنی به تمام واقعی خاک عالم بر سرشون با این وضعیت بازار خودرو .....
1399/2/5
خدایش ما مردم موندیم که چه خبره یه تعداد دلال ودزد تو بازار هستن هر کاری که بخوان میگنند بعد دولت مردان فقط شعار میدن وهیچ کاری نمی گنند . پراید تو ایران شده حدود قیمت بنز تو آلمان .
1399/2/16
کاش پویشی راه میفتاد که نخریم حتی اونای که حواله دارن اگر گرون شد نخرن.باور کنید همچی خوب میشه.ولی چه کنیم که دلالها نمیزارن