موضوعات داغ

سود عمده خودروسازان به جیب ۱۰۰ نفر می‌ رود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علی خاکساری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با مطرح کردن این موضوع که چرا مجلس در مقابل گرانی خودرو کاری نمی کند، به این موضوع پرداخت که اکنون قیمت خودرو به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و حال آنکه قیمت خودرو تا این اندازه بالا رفته است، این سوال مطرح می شود که چرا نمایندگان مردم در مجلس سکوت کرده و اظهار نظری در این زمینه نمی ‌کنند؟
علی خاکساری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد که در حال حاضر متاسفانه مردم پشتیبانی ندارند و نمایندگان مجلس هم برای اینکه نشان دهند اقدامی در زمینه قیمت خودرو انجام می ‌دهند، تحقیق و تفحص ‌ها را مطرح می کنند، این درحالیست که تمامی آنان صوری بوده و تقریبا هیچ محاکمه ای بعد از تحقیق و تفحص‌ ها صورت نمی گیرد.
وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد، افرادی که در بدنه دولت و مجلس نفوذ دارند، اجازه کار را برای شفافیت نمی ‌دهند و متاسفانه از جان مردم کسب درآمد می کنند. در کشورهایی که اقتصاد شفاف دارند، زمانی که تقاضای یک کالا افزایش پیدا می کند، سهامداران و کارخانه از این افزایش تقاضا سود می برند، اما در ایران شرایط متفاوتی حاکم است و به جرات می توان گفت که سود عمده خودروسازان داخلی به جیب حدود 100 نفر می رود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد