موضوعات داغ

قائم مقام سایپا: پراید جایگزینی ندارد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در حال حاضر تولید دو مدل پراید ۱۳۲ و ۱۱۱ متوقف شده، اما خط تولید پراید ۱۳۱ برای انجام تعهدات قبلی همچنان فعال است. خط تولید این خودرو نیز به محض پایان رسیدن تعهدات آن متوقف خواهد شد.
به نقل از تسنیم، سایپا هم زمان با توقف تولید خطوط مختلف خودرو پراید، افزایش ظرفیت تولید محصولات S200 و Q200 شامل خودروهای خانواده ساینا و خانواده کوییک را در دستور کار خود قرار داده است.
کارشناسان می گویند از آنجایی که قیمت تیبا و ساینا از پراید گرانتر است، تولید این خودروها صرفه اقتصادی بیشتری برای خودروسازان دارد، در واقع منافع سایپا گرو جایگزین کردن تیبا و ساینا به جای پراید است.
قائم مقام سایپا در خصوص خودرو جایگزین پراید توضیح داد: «پراید جایگزینی ندارد و مردم باید ساینا کوییک و تیبا را با قیمتهای بالاتر جایگزین آن کنند.»
هر چند کیفیت تیبا و ساینا تفاوت چندانی با پراید ندارد، اما کوییک متقاضیان خرید خودرو را از لحاظ کیفیت راضی تر نگه می دارد.
البته در مورد هر سه خودرو در نهایت افزایش قیمت آنها در کنار کاهش توان مالی مردم، اقشار آسیب پذیر را از خرید خودروهای ارزان قیمت محروم می کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/30
در واقع منظورشون اینکه که زورمون میرسه هر آشغالی که دلمون بخواد تولید میکنیم، کیفیتش رو هم بالا نمیبریم، قیمتش هم پایین نمیاریم به اندازه پراید، مردم هم یه مشت رعیته بی خانمانه بدبختن که ما داریم اینطوری بهشون لطف میکنیم ! باشد که منت این سخاوتمندی ما والامقامان بر سر این مردم بیچاره مستدام گردد !!!