موضوعات داغ

معاون امور صنایع وزارت صمت: تعداد خودروهای مشمول افزایش قیمت بیشتر شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های معاون امور صنایع وزارت صمت، قیمت جدید خودروها بر اساس مصوبه شورای رقابت در طی یک هفته آینده اعلام خواهد شد.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادقی نیارکی در خصوص خودروهایی که شامل افزایش قیمت خواهد شد توضیح داد: «در جلسه هفته پیش که در ستاد تنظیم بازار برگزار شد مقرر شده بود 8 خودرو مربوط به سایپا و 14 خودروی شرکت ایران خودرو قیمت گذاری شود اما در جلسه روز گذشته این میزان افزایش یافته است.»
وی ادامه داد: «ما قصد داریم که مصرف کننده واقعی را از افراد سودجو تشخیص داده و خودرو را به دست این افراد برسانیم. در غیر این صورت قیمت خودرو در حاشیه بازار بی منطق بالا خواهد رفت. در همین راستا نیز ستاد تنظیم بازار خودرو تصمیماتی را از لحاظ نحوه فروش و نحوه ثبت نام اتخاذ کرده است.»
گفته می شود بر اساس تصمیمات جدید محدودیت هایی اعمال خواهد شد که شامل ثبت نام صرفا برای افراد بالای 18 سال و هر کد ملی تنها یک بار ثبت نام است. همچنین افرادی که در 36 ماهه گذشته اقدام به خرید خودرو از خودروسازان کرده اند نمی توانند در طرح های فروش شرکت کنند. به علاوه اگر خودروها تا 3 ماه مراجعه به گارانتی نکنند خدمات پس از فروش آن ها نیز لغو خواهد شد.
صادقی نیارکی در انتها در خصوص طرح های فروش خودروسازان نیز توضیح داد: «در شیوه های جدید فروش خودرو فرصت برابر به همه کسانی که ذیصلاح هستند داده می شود و اطلاعیه های آتی در خصوص فروش فوق العاده پیش فروش و مشارکت در تولید زمینه حضور متقاضیان واقعی خودرو را فراهم می کند.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/31
خسته نباشی دلاور