موضوعات داغ

تصادف سنگین خواننده انگلیسی در لندن؛ وقتی یک فراری 488 منهدم می شود! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
یک فراری 488 GTB پس از تصادف با اتوبوسی در لندن به شدت آسیب دید.
رسانه‌های انگلیسی از جمله اسکای‌نیوز گزارش می‌دهند که سوارمز رپر محلی به نوعی در این تصادف نقش داشته، اما هنوز مشخص نیست صاحب این خودرو است یا هنگام تصادف پشت فرمان بوده است. صرف نظر از اینکه چه کسی پشت فرمان بوده، گفته می‌شود این ابرخودرو ایتالیایی با بغل یک اتوبوس دوطبقه در وست‌مینستر تصادف کرده است.
سخنگوی پلیس شهری تایید کرده هیچکس در این تصادف آسیب ندیده است. در گزارش پلیس آمده است:
در ساعت ۱۳:۵۰ روز یکشنبه ۲۴ مه با پلیس تماس گرفته شد تا گزارش یک تصادف در خیابان نورثامبرلند وست‌مینستر اعلام شود. هیچ گزارشی مبنی بر آسیب‌دیدگی یا دستگیری افراد حاضر در این تصادف اعلام نشده است.
ویدیو منتشرشده پس از وقوع تصادف نشان می‌دهد جلوی فراری 488 GTB با بغل اتوبوس برخورد شدیدی داشته است. نمای جلویی این ابرخودرو کاملا نابود و مچاله شده است. به نظر می‌آید همه کیسه‌های هوا باز شده و کاملا مشخص است این فراری مقصر اصلی تصادف شناخته خواهد شد.
البته هیچ آسیبی به بخش پشتی خودرو وارد نشده، یعنی می‌توان در آینده از موتور ۳.۹ لیتری V8 توئین توربوشارژ آن در خودروی دیگری استفاده کرد.
در مورد اتوبوس هم، بخشی از قسمت کناری آن به دلیل برخورد سوراخ شده است. این برخورد نه تنها باعث آسیب شدید به بدنه اتوبوس شده، بلکه به نظر می‌رسد یک ردیف از صندلی‌ها هم کاملا از جای خود خارج شده‌ است. هنوز مشخص نیست حین تصادف کسی داخل اتوبوس بوده است یا خیر.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/7
اگه رنو بود به این وضعیت نمی‌افتاد