موضوعات داغ

جک T9 معرفی شد؛ هجوم گسترده جک به بازار پیکاپ‌ها!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مدتی پیش بود که رسانه‌های ایرانی از عرضه زودهنگام پیکاپ جک T8 در بازار کشورمان خبر دادند. در این حین اما برنامه‌های توسعه طلبانه شرکت جک ادامه یافته و به تازگی تصاویری غیررسمی از پیکاپ جک T9 منتشر شده است.
جک T9 را می‌توان نسخه ارتقا یافته جک T8 دانست. این پیکاپ نسبت به جک T8 چهره رادیکال‌تری دارد و شرکت چینی سعی کرده با افزودن مواردی همچون جلوپنجره مشکی‌رنگ و چراغ‌های لبه دار، محصول خود را خشن و تهاجمی جلوه دهد.
پیش‌بینی می‌شود جک T9 در نسخه‌های مختلفی نظیر ساده، آپشنال، دو چرخ محرک، چهار چرخ محرک و با طول بلند عرضه شود که هرکدام از آن‌ها ظاهر متفاوتی را ارائه خواهند داد.
در داخل کابین شاهد استفاده از یک الگوی T‌ شکل برای داشبورد جک T9 هستیم. یک صفحه نمایش بزرگ به همراه فرمانی مجهز به دکمه‌های کنترلی، بخش عمده ادوات کابین را در خود جای داده‌اند.

جک T9‌

جک T9‌

جک T9‌ براساس پلتفرم JL31 جک ساخته شده است. این پلتفرم 1900 میلی‌متر طول دارد و از سیستم ترمز الکترونیکی بهره‌مند است. سیستم کنترل پایداری بوش، سانروف، قفل دیفرانسیل، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سیستم عامل هوشمند خودرو، بخشی از امکانات جک T9 را تشکیل می‌دهند.
احتمال می‌رود در زیر کاپوت جک T9 شاهد نصب پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی بنزینی باشیم که در دیگر پیکاپ‌های چینی نیز دیده شده است. گیربکس در نظر گرفته شده برای جک T9 نیز شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک خواهد بود. هنوز اطلاع دقیقی از قیمت جک T9‌ در دست نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد