موضوعات داغ

مدل‌های ۲۰۲۰ آئودی با تخفیف ۲۰ هزار دلاری به فروش می‌رسند، برنامه‌ریزی برای شکاری جذاب

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شهرت آئودی به عنوان یک شرکت سازنده خودروهای لوکس فقط به آمریکا و اروپا محدود نمی‌شود. در حقیقت، این برند مستقر در اینگول‌اشتات، خودروهای خودش را در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش می‌رساند. به همین دلیل، به ندرت شاهد هستیم که این برند خودروهای خود را با قیمت ارزانی بفروشد. یکی از بزرگ‌ترین تخفیفات آئودی در آمریکا برای یک آئودی RS7 در سال ۲۰۱۸ بود که تخفیف ۱۸۵۰۰ دلاری داشت. مدل بالارده آئودی A8 هم در آن زمان با تخفیف ۱۲۵۰۰ دلاری به فروش رسید.
این ارقام با تخفیف‌هایی که در کشوری مثل فیلیپین داده می‌شوند قابل مقایسه نیست. گروه خودروسازی پی‌جی‌ای، واردکننده رسمی خودروهای آئودی و دیگر برندهای لوکس مانند پورشه و لامبورگینی در فیلیپین، خودروهای خود را رسما با تخفیف به فروش می‌رساند. شاید بپرسید چقدر ارزان‌تر؟ به نظرتان تخفیف ۲۰ هزار دلاری برای مک ‌لارن P1 چطور است؟
این اقدام بخشی از برنامه فروش این شرکت است که حالا در مرحله دوم قرار دارد. سال گذشته اولین مرحله از این فروش هم تخفیف‌های مشابهی داشت، اما این اولین بار است که شعبه فیلیپینی آئودی مدل‌هایی مثل A8 L را هم با تخفیف عرضه می‌کند.

آئودی

آئودی


دیگر مدل‌های ۲۰۲۰ آئودی که با تخفیف عرضه می‌شوند شامل خودروهای سواری A4، A6 و RS4 آوانت و شاسی بلندهای Q2، Q3، Q5 و Q8 هستند، که همگی با تخفیف ۲۰ هزار دلاری به فروش می‌رسند.
البته مشکل اینجاست که این تخفیفات فقط در فیلیپین در دسترس هستند، پس اگر در کشور دیگری هستید نمی‌توانید از این تخفیفات بهره ببرید. البته قیمت خودروها در فیلیپین بسیار بیشتر از سایر کشورها مانند آمریکا است.
اما اگر شرایط استفاده از این شرایط را دارید، بهتر است شانس خود را امتحان کنید. این پیشنهاد تا پایان ماه ژوئیه ادامه دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد