موضوعات داغ

سرنوشت آخرین شورولت ایمپالا تولیدی جنرال موتورز

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شورولت ایمپالا یکی از سدان‌های دوست‌داشتنی و محبوب جنرال موتورز است که نسخه‌های کلاسیک آن نیز در کشورمان حضور دارند. در ماه فوریه 2020 جنرال موتورز اعلام کرد که آخرین نمونه تولیدی از شورولت ایمپالا از خط مونتاژ آن واقع در دیترویت خارج شده است. احتمال دارد که در آینده جنرال موتورز مجددا تصمیم به احیای ایمپالا بگیرد و نسل جدید آن را به بازار عرضه کند اما در زمان حال این شرکت تولید سدان‌ها را به نفع کراس‌اوورها و شاسی‌بلند‌های ترکیبی کاهش داده است. با این وجود چه سرنوشتی در انتظار آخرین شورولت ایمپالا تولید شده تا به حال بود؟

خوشبختانه این شورولت ایمپالا توسط مالکی خوش‌ذوق و علاقمند به برند شورولت خریداری شد. پینکی رندال 93 ساله و طرفدار سرسخت برند شورولت و ساکن میشیگان آخرین شورولت ایمپالا تولید شده را خریداری نمود و اکنون این خودرو در پارکینگ پینکی جا خوش کرده است.

شورلت ایمپالا قبلی این زوج

پینکی رندال و همسرش جویس از مجموعه‌داران خودروهای ایمپالا در ایالات متحده هستند. آن‌ها در سال 1996 آخرین شورولت ایمپالا SS تولید شده را نیز خریداری کردند و حتی شورولت از او خواست تا با حضور در خط تولید، خودرو خود را شخصا تحویل بگیرد. او مالک شش دستگاه شورولت خاص دیگر نیز بود که اکثر آن‌ها توسط جنرال موتورز خریداری شدند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد