موضوعات داغ

طرح پلیس برای برخورد با تخلفات ناوگان حمل مسافر

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به گفته های جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابتدای هفته جاری طرح ویژه برخورد با تخلفات ناوگان حمل مسافر در دست اجرا قرار گرفته است.

به نقل از فارس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این خصوص توضیح داد: «این طرح شامل تمام ناوگان خودرویی حمل و نقل مسافر اعم از مینی‌بوس، اتوبوس، تاکسی، خودروی شخصی و... است و در همین راستا نیز اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و خودروهای سواری که اقدام به جابجایی مسافران در مسیرهای بین تهران و شهرک های اقماری به خصوص شهرهای غرب و شرق تهران می‌کنند، از سوی ماموران رصد می‌شوند.»

موسوی‌پور ادامه داد:‌ «علاوه بر نظارت و کنترل بر تخلفات رانندگان، تخلفات مربوط به خودروها از جمله مواردی نظیر معاینه فنی، وضعیت لاستیک‌ها، آلایندگی و ... نیز کنترل می شود و در صورت تخلف یا موارد نقض برابر قانون برخورد خواهد شد.»

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین به مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی توصیه کرد: «در جابجایی بین شهرهای اقماری حتما کمربند ایمنی خود را بسته و قوانین را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت مقررات حتما موارد را به طرف مقابل تذکر دهند.»

وی در انتها اضافه کرد: «طرح مذکور در تمامی شهر تهران اجرایی خواهد شد و مربوط به نقطه خاصی از این کلان شهر نیست. در سطح شهر نیز با خودروهای مسافربری که اقدام به توقف در اطراف میادین و تقاطع‌ها کرده یا اخلالی در ترافیک ایجاد کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.»

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد