موضوعات داغ

آیا خط تولید کوییک جایگزین خط تولید رنو می‌شود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول

هفته گذشته بود که پارس خودرو اعلام کرد قصد دارد خط تولید محصولات خانواده رنو را با خانواده کوییک R جایگزین کند.

به نقل از دنیای اقتصاد، پیش از آغاز تحریم ها پارس خودرو وظیفه مونتاژ محصولات دو برند فرانسوی رنو و چینی برلیانس را برعهده داشت که با آغاز تحریم ها خطوط تولید این محصولات تعطیل شد. حال پارس خودرو برنامه دارد که این خطوط تولید رنو را به مدت 10 سال در اختیار سهامدار اصلی خود یعنی سایپا قرار داده و کوییک R و R پلاس را جایگزین این محصولات کند.

معاونت مهندسی شرکت پارس خودرو در این خصوص توضیح داد: «ما هنوز به نتیجه نرسیده ایم که قطع همکاری ما با شرکای خارجیمان به صورت دائم است بنابراین خطوط تولید خود را تنها منتقل کرده و در حال حاضر برای جمع‌آوری خط تولید محصولات رنو و برلیانس برنامه ای نداریم.»

شهریار طهماسبی در ادامه افزود: «در این راستا کوییک R و R پلاس را جایگزین محصولات خانواده رنو کردیم و از این به بعد در خط تولید رنو دو محصول یاد شده تولید خواهند شد. برنامه ابتدایی ما تولید روزانه 20 دستگاه از این دو خودرو بوده که در طولانی مدت به 100 دستگاه نیز خواهد رسید.»

قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در خصوص این خودروها توضیح داد: «به منظور احترام به پیش‌خریدکنندگان کوییک R این امکان را فراهم کردیم تا چنانچه آنها تمایل داشته باشند بتوانند محصول پیش‌خرید کرده را با کوییک R پلاس تعویض کنند.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/4/15
ماشین های سایپا بهتر از ماشین های فرانسوی هستن