موضوعات داغ

از این پس می‌توانید طراحی ساعت‌های پورشه را شخصی‌سازی کنید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

الکساندر فابیگ، رئیس بخش شخصی‌سازی و کلاسیک پورشه گفته است:

تقاضای زیادی برای شخصی‌سازی محصولات از داخل کارخانه وجود دارد. حدود ۹۰ درصد از تمامی مدل‌های ۹۱۱ با استفاده از تجهیزات تولیدات اختصاصی پورشه برای مشتریان سفارشی‌سازی شده‌اند. بیست و پنج درصد تمام خودروهای تحویل داده شده در سراسر جهان از این خط تولیدات اختصاصی در کارخانه عبور می‌کنند، جایی که خواسته‌های مشتری به واقعیت تبدیل می‌شوند.

پس چرا نتوان این سطح از شخصی‌سازی را به ساعت‌های پورشه هم منتقل کرد؟

اگر به اعداد و ارقام نگاه کنیم، تولیدات اختصاصی پورشه حدود ۷۰۰ گزینه برای طراحی خارجی و داخلی تمام خط تولید پورشه ارائه می‌دهد. برای بیش از ۳۰ سال، مشتریان می‌توانستند خودروهای پورشه را همان‌طوری که می‌خواهند شخصی‌سازی کنند، و با گزینه‌های زیادی که در اختیار مشتریان است، این احتمال وجود دارد که هیچ دو پورشه مختلفی با یکدیگر مشابه نباشند. البته اگر حساب بانکی مشتریان اجازه این کار را به آن‌ها بدهد.

ساعت‌های پورشه

این در اختیار داشتن گزینه‌های زیاد بالاخره از اول ژوئیه وارد بخش طراحی ساعت‌های پورشه شده است. این سرویس که از ماه سپتامبر وارد ایالات متحده می‌شود، باعث خواهد شد مفهوم تولیدات اختصاصی پورشه را روی مچ دست خود حس کنید.

جان بکر، مدیر عامل گروه طراحی پورشه گفته است:

هیچ شرکت تولیدکننده ساعت یا خودرویی، چنین مفهوم شخصی‌سازی خاصی را با ۱.۵ میلیون گزینه طراحی ارائه نمی‌دهد. مواد و رنگ‌های استفاده شده در خودروها، همراه با نوع چرم و دوخت تزئینی، از خط تولید خودروها برای تولید ساعت‌های سفارشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یعنی می‌توانید از همان مواد، عناصر طراحی و هایلایت‌هایی که در مدل‌های پورشه استفاده می‌شوند برای طراحی ساعت سفارشی خودتان بهره ببرید.

این ساعت‌ها در سوییس تولید می‌شوند و امکان انتخاب رنگ قاب تیتانیومی و صفحه ساعت، و جنس و رنگ بند ساعت برای مشتریان وجود دارد. مشتریان می‌توانند مشخصات ساعت‌های خود را از طریق سایت شخصی‌سازی طراحی پورشه انتخاب کنند، و آن را به عنوان بخشی از فرآیند مشاوره خودرو در مراکز پورشه یا در کنار متخصصان پورشه در تسوفنهاوزن طراحی کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد